De NS Jongerentoer zomer 2017

Toon eerste bericht

68 reacties

Badge +3
carlsson schreef:

kan ik nadat ik de coupons heb uitgeprint, de gekozen dagen nog wijzigen??

Nee, dat is niet mogelijk. NS kan niet controleren of u niet alsnog gaat reizen met de al afgedrukte tickets. Zou u dan de datum nog kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.
Mijn dochter en haar vriendinnen willen komende week 1 dag gaan en vervolgens over 4 weken nog 2 dagen. Dat overlapt dus 2 verschillende periodes en kan daarom dus niet? Da's wel heel jammer...
Hallo Juul70, je dochter en haar vriendinnen kunnen 3 dagen reizen in reisperiode 2: 1 juli t/m 7 augustus 2016 of reisperiode 3: 1 augustus t/m 7 september 2016. Het is niet mogelijk om een dag in de ene periode te gaan en een andere dag in een andere periode. Tenzij je twee keer de Tienertour aanschaft.
Wanneer moet je de datums invullen van de dagen waarop je wilt reizen? Is het zo dat je bij het verzilveren van de eerste couponcode ook de tweede en derde moet verzilveren en dus alle drie de datums al weten? Of kun je eerst één datum invullen, en later op het gewenste tijdstip de andere twee datums kiezen? 🙂
heleenw schreef:

Wanneer moet je de datums invullen van de dagen waarop je wilt reizen? Is het zo dat je bij het verzilveren van de eerste couponcode ook de tweede en derde moet verzilveren en dus alle drie de datums al weten? Of kun je eerst één datum invullen, en later op het gewenste tijdstip de andere twee datums kiezen? :)

Voor elke couponcode kun je zelf bepalen wanneer je wilt gaan. Je hoeft dus niet alles in één keer in te vullen
Kan je de NS Jongerentoer ook gebruiken in de bus?
Badge +3
De Jongerentoer is alleen geldig in treinen. Als er door een storing of geplande werkzaamheden op een traject geen treinen rijden, dan is de Jongerentoer ook geldig in de treinvervangende bussen die dan worden ingezet. De Jongerentoer is niet geldig in gewone lijnbussen, trams en metro's.
Ik heb een jongeren tour aangeschaft , betekent dit nu dat mn tickets tot 7 aug of 7 sept geldig zijn?? Bij voorwaarden staat tenminste tot 7 sept en daar onder staat weer 7 aug .
Ik snap t niet meer.
Je kan de drie tickets gebruiken tot en met 7 september!
Mijn zoon wil graag de fiets meenemen in de trein als hij reist met de jongerentoer.
Hoe werkt dit ?ivm prijs
Reputatie 7
Badge +4
Dan moet uw zoon een fietskaartje kopen voor euro 6,10. De fiets mag dan een dag mee, mits er plaats is. Dit kaartje mag zonder meer in combinatie met de jongerentoer.

https://www.ns.nl/producten/alleen-te-koop-via-station-of-kaartautomaat/p/dagkaart-fiets-hond
Weet iemand of je 3 dagen achter elkaar moet reizen of 3 dagen in 1 periode?
Reputatie 7
Badge +4
Het zijn drie willekeurige dagen in één periode, het hoeft geen drie dagen achter elkaar.
Hoi ik heb een vraagje over de €10,00 korting van Walibi. Er staat dat je in de tweede en derde periode korting kan krijgen bij Walibi.
Zelf heb ik in de tweede periode gereisd met mijn jongerentour.

Nu vraag ik me af: Geldt de korting van Walibi alleen in de periode waarin je zelf hebt gereisd met de jongenrentour( voor mij zou dat dus de tweede periode zijn) of kan je ook de derde periode met korting naar walibi als je zelf in de tweede periode hebt gereisd? Gr Anouk
@anouk volgensmij moet je je jongerentour ticket laten zien aan walibi. Het lijkt me dus logisch dat ze willen dat je op de dag waarop je met de jongerentour reist ook naar walibi gaat. Weet het niet zeker, maar klinkt het meest logisch in mijn hoofd.
Ik weet niet precies hoe streng ze daarin zijn bij Walibi, maar over het algemeen gelden deze combinatieacties echt alleen op dezelfde dag. Datum van E-ticket en entree Walibi zullen dus hetzelfde moeten zijn.
Dus als ik het goed begrijp denken jullie dat je dezelfde dag dat je gaat reizen met de jongeren tour ook naar Walibi moet/mag @chielns @kyravink
Er staat namelijk nergens dat je alleen met lorting naar Walibi kan als je een ticket hebt voor diezelfde dag

Reageer