beantwoord

de voordelen van 1e klas reizen

• 31 juli 2014
  • 2 reacties
  • 855 Bekeken

Wij kregen regelmatig de voordelen van 1e klas reizen toegestuurd, echter wij reizen al jaren met
een voordeelurenkaart 1e klas. Dus aan dat soort aanbiedingen hebben we niet veel, tenzij we extra reizen.
Misschien ook eens aan deze categorie reizigers iets aardigs aanbieden ?
icon

Beste antwoord door Brian NS 1 augustus 2014, 08:58

Beste j.palsenbarg,

Welkom op het NS serviceforum. Er worden altijd meerdere acties toegestuurd. Je kan bijv. wel gebruik maken van de dagkaarten actie, tegen gereduceerd tarief kan je dan 2 dagkaarten kopen. Ook worden er meerdere malen per jaar de spoordeelweken toegestuurd. Ook daar zitten leuke actie bij, niet alleen voor 2e klasse reizen, maar ook voor 1e klasse reizigers.

P.S. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'acties en uitjes'.
Bekijk origineel

2 reacties

Beste j.palsenbarg,

Welkom op het NS serviceforum. Er worden altijd meerdere acties toegestuurd. Je kan bijv. wel gebruik maken van de dagkaarten actie, tegen gereduceerd tarief kan je dan 2 dagkaarten kopen. Ook worden er meerdere malen per jaar de spoordeelweken toegestuurd. Ook daar zitten leuke actie bij, niet alleen voor 2e klasse reizen, maar ook voor 1e klasse reizigers.

P.S. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'acties en uitjes'.
Ik ben het met de strekking van de vraag van palsenberg wel eens. Het is vreemd als vaste klant met een OV. Jaarkaart acties in de bus te krijgen als een pakket van ticket plus attractie voor een bepaalde prijs, gratis reizen heb je immers al. Het bieden van iets moois aan juist de meest betalende , meest vaste klant zou mooi zijn. Nu lijken acties vaak meer gericht op klanten werven in plaats van binden

Reageer