beantwoord

Dutch Grand Prix retour tickets

• 23 March 2020
  • 3 reacties
  • 375 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Heb ook 2 retour tickets gekocht op datum, worden deze terug betaald of gaan wij deze later kunnen gebruiken?

icon

Beste antwoord door Tochjo 23 March 2020, 20:11

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Het is nog niet duidelijk of de race dit jaar op een ander moment gehouden zal worden of helemaal niet meer dit jaar. Als de race wordt verplaatst, dan zijn uw tickets ook geldig op de nieuwe datum. Als de race niet meer plaatsvindt, dan zal NS contact met u opnemen met informatie over restitutie. Mede in verband met de drukte adviseert NS u niet zelf contact op te nemen met de klantenservice. Houd ook deze pagina in de gaten.

Hallo, Ik heb kaartjes voor de GP van zandvoort voor 2, 3, 4 en 5 September. Ik wil graag treinkaartjes kopen, maar heb een vraag. Met de speciale Dutch GP retourkaartjes, moet ik hier 4 kaartjes voor kopen (1 retourkaartje per dag) of alleen1 kaartje voor heenreis op 2 September en retour op 5 September? Dank je wel voor de informatie. 

Reputatie 6

Hallo, Ik heb kaartjes voor de GP van zandvoort voor 2, 3, 4 en 5 September. Ik wil graag treinkaartjes kopen, maar heb een vraag. Met de speciale Dutch GP retourkaartjes, moet ik hier 4 kaartjes voor kopen (1 retourkaartje per dag) of alleen1 kaartje voor heenreis op 2 September en retour op 5 September? Dank je wel voor de informatie. 

Als je elke dag op en neer naar huis gaat heb je 4 kaartjes nodig. Indien je ergens bij Zandvoort verblijft heb je er maar 2 nodig.

Reageer