beantwoord

DutchGP

• 13 July 2021
  • 10 reacties
  • 229 Bekeken

De DutchGP adviseert je om nu al treintickets te kopen, voor de jonge fans zijn er Railrunnera a 2,50 te koop. Alleen is het systeem vd NS daar nog niet klaar voor. Je kunt railrunners nu tot half augustus kopen. 

A. Waarom oproepen tot kopen tickets als ze nog niet beschikbaar zijn?

B. Zijn er over 3-4 weken nog wel Railrunners überhaupt te.koop? 

C. Zoniet, dan krijg je en masse kaarten retour omdat men dan toch maar met de auto gaat.

D. Een beetje dom allemaal. En frustrerend. Heb nu voor alle volwassen treintickets.maar voor de jeugd nog niet.

icon

Beste antwoord door Denice NS 13 July 2021, 10:14

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
  1. Is typisch NS, kennen in veel gevallen hun eigen product niet. De Railrunner is vanaf 1 maand voor ingangsdatum beschikbaar.
  2. Railrunners zijn obeperkt beschikbaar, maakt u zich dus geen zorgen
  3. n.v.t.
  4. Inderdaad niet handig maar wij zijn op dit forum heel veel gewend. 

Hi SUPERmax. Welkom bij de Community.

Tickets voor de DutchGP zijn speciale tickets die ook enkel op 2, 3, 4 of 5 september te gebruiken zijn. De Railrunner is geen speciaal vervoerbewijs dat gekoppeld is aan de DutchGP. Railrunners zijn het gehele jaar door verkrijgbaar. Reguliere e-tickets, zoals een Railrunner, kunnen alleen worden gekocht met een reisdatum tot 1 maand vooruit. Vandaar dat dit ticket dus nog niet verkrijgbaar is. :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +3

Toch linken jullie op deze pagina zelf naar de Railrunner, die dus nog niet te koop is ...

Reputatie 6

Zie antwoord D

Ik heb onze website beheerders een bericht gestuurd om de informatie met betrekking tot het kunnen kopen van een Railrunner aan te passen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik vraag me af of het überhaupt wel verstandig is zo ver van tevoren een ticket te kopen. Als je een been breekt of ziek wordt ben je je geld kwijt.

Reputatie 7
Badge +3

En dan hebben we het nog niet eens over de mogelijkheid dat er in september misschien weer coronamaatregelen zijn waardoor er geen publiek mag komen.

Badge +3

Ik heb onze website beheerders een bericht gestuurd om de informatie met betrekking tot het kunnen kopen van een Railrunner aan te passen.

Is aangepast, (te koop vanaf 1 maand voor de reisdatum)

Snel gespot, Robert:grin:

Dank allen voor jullie input, en aangebrachte wijzigingen. Blij om te horen dat ik met alle andere ouders in het GP weekend nog 40.000 railrunner kaartjes kan kopen. Wat is het toch een fantastisch bedrijf die NS. 

Reageer