beantwoord

E ticket city-pier-city halve marathon loop Den Haag

Beste ns,
Heb gisteren 2 e-tickets gekocht om met mijn partner naar den haag te gaan om daar mee te doen met de city-pier-city halve marathon loop . Door extreme omstandigheden , harde wind enzo, gaat dit evenement niet door . Ik heb dus niets aan deze 2 e-tickets. Is er een mogelijkheid om de kosten hiervan terug te krijgen omdat deze 2 tickets voor mij waardeloos zijn geworden.
Wie heeft hier een antwoord op?
mvg
icon

Beste antwoord door Iris NS 10 maart 2019, 11:14

Goedemorgen Keesalberti,

Welkom bij onze NS Community! Wij vinden het ook erg balen dat de loop niet doorgaat. Daarom kun je contact opnemen met onze klantenservice voor een nieuwe code voor een dagretour dat je voor een andere dag kunt gebruiken. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Hopelijk is er snel een andere mooi loop waar jullie aan kunnen deelnemen!

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als u de tickets al geopend hebt is er niets aan te doen omdat u anders eenvoudig kunt frauderen. Als u de pdf nog niet hebt geopend kunt u de klantenservice bellen.

Er wordt niet voor niets gewaarschuwd om etickets pas op het laatste moment te kopen en niet van te voren. Helaas gaan er nog steeds iedere dag mensen de mist in die toch van te voren al een eticket kopen.
Bedankt voor je reactie. Ik heb ze al uitgeprint. Hopen op coulance van de ns
Reputatie 6
Badge
Als je ze al uitgeprint hebt is de kans op coulance zeer klein. NS kan niet controleren of je er toch mee gaat reizen. Ik zou er gewoon mee gaan reizen en er een leuk dagje uit van maken..
Badge +3
NS mag nog duidelijker aangeven in het verkoopproces dat bij e-tickets het principe van 'Niet goed, geld weg' gehanteerd wordt. Dat zou een hoop teleurstellingen kunnen voorkomen.

Er zijn voldoende alternatieven om te voorkomen dat reizigers tegen deze problemen aanlopen. Zoals het buitengewoon handige concept van het kopen van een kaartje op het station vlak voor vertrek. Mocht de reis dan niet doorgaan, dan koop je gewoon het kaartje niet. Een ijzersterk concept dat al sinds 1839 bestaat bij de spoorwegen.

Of het ook handige concept van het reizen op saldo met de OV-chipkaart. Ook daar geldt het principe dat je niet betaalt voor een reis die je niet maakt.
Helemaal gelijk . Gewoon een ouderwets kaartje.
Ik ga nooit met de trein. Maak ik er een keertje gebruik van en dan is het voor mij de tickets in de afvalbak. Hoop dat iemand van de ns dit ook leest
Badge +3
Het kan natuurlijk best zijn dat NS in dit bijzondere geval coulance gaat verlenen. Maar ik zou nergens op rekenen. Maar nee heb je en ja kun je krijgen. Ik zou in ieder geval alle bewijsstukken, zoals deelnameformulier etc bewaren.
Thx
Goedemorgen Keesalberti,

Welkom bij onze NS Community! Wij vinden het ook erg balen dat de loop niet doorgaat. Daarom kun je contact opnemen met onze klantenservice voor een nieuwe code voor een dagretour dat je voor een andere dag kunt gebruiken. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Hopelijk is er snel een andere mooi loop waar jullie aan kunnen deelnemen!
Hoi Iris ,
bedankt voor je reactie. Heel netjes van de ns. Heb vanochtend al gebeld met de klantenservice . Daar kreeg ik te horen dat ze niets voor mij konden doen. Ik denk dat ik datzelfde te horen krijg als ik bel. Hoe kan ik dit oplossen ?
mvg Kees
Wat jammer om te lezen dat dit niet meteen geregeld is, Kees. Zou je me in een privébericht de volgende gegevens willen sturen: voorletters, achternaam, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mailadres en het ordernummer/ticketnummers? Dan zorg ik ervoor dat je nieuwe codes krijgt. Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en dan te klikken op 'Stuur bericht'.
De codes zijn inmiddels verstuurd naar Kees 🙂

Reageer