e-ticket declareren

• 29 april 2016
  • 4 reacties
  • 229 Bekeken

Ik heb op 28 april in de Spoordeelwinkel twee e-tickets gekocht a 20 euro per stuk. Het kopen ging goed, het printen niet. Telefonisch contact gehad met de NS, men had last van een storing. Ik kon gewone kaartjes kopen op het station en deze achteraf declareren. Uiteindelijk dus twee gewone kaartjes gekocht a 34 euro. Nu wil ik graag mijn 68 euro zo snel en vooral zo eenvoudig mogelijk retour ontvangen. Op de site lees ik alles over declareren maar niets over het declareren als gevolg van een storing met e-tickets. De e-tickets staan nog ongebruikt in mijn mailbox.

4 reacties

Hallo vanderhaar, ik adviseer je in dit geval ook even contact te leggen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch via 030 751 51 55, via social media of via chat.
Chat is 'druk' wanneer ik dan eindelijk toegang krijg om te chatten werkt het niet. Nu mail gestuurd, 'binnen 5, VIJF! werkdagen krijgt u een reactie. Niet erg klantvriendelijk. Met name omdat achteraf de storing van het niet kunnen printen van etickets al bekend was. Dit vermelden in het systeem wanneer je het kaartje koopt zou wel zo netjes zijn.
@vanderhaar
Uit diverse meldingen op dit forum blijkt dat die 5 werkdagen een wat optimistische schatting zijn. Reken er maar op dat het langer duurt, dan valt het misschien mee.
9 mei na veel gedoe de gegevens aangeleverd. Geen upload mogelijkheden? Gister een mail van de NS, door drukte kunnen we helaas niet binnen vijf werkdagen reageren. Je had gelijk @pe_pe. In het normale bedrijfsleven was de NS haar klanten al lang kwijt geweest. Inmiddels zijn we 3 weken verder en heb ik nog mijn geld niet terug. Maar met een reactietijd op een klacht of vraag van vijf werkdagen, die men dan ook nog niet nakomt gaat het natuurlijk snel.....

Reageer