beantwoord

E ticket een dag later dan aangegeven

• 28 januari 2018
  • 7 reacties
  • 200 Bekeken

Aankomst op schiphol is een dag later dan op de eticket staat kan de e ticket veranderd worden naar een dag later, nu staat deze op 3 February masr moet 4 February zijn , zo ja hoe die ik dat , vr gr
icon

Beste antwoord door markjan witte 28 januari 2018, 07:02

Een E-ticket van 3 februari is geldig tot 4 februari 4.00 uur
Vertrekt u later vanaf Schiphol dan is u e-ticket helaas niet meer geldig en zit er niks anders op als nieuwe e-tickets te bestellen.
Bekijk origineel

7 reacties

Een E-ticket van 3 februari is geldig tot 4 februari 4.00 uur
Vertrekt u later vanaf Schiphol dan is u e-ticket helaas niet meer geldig en zit er niks anders op als nieuwe e-tickets te bestellen.
Ik heb inderdaad een nieuwe ticket gekocht op het station , en ik had contact gehad met een vriendelijke dame die zei dat ik mijn ticket very goed kreeg , mijn nieuwe ticket betaald met een i deal ik heb het bewijs digitaslgefotografeerd, kan er nog iets geregeld worden zoals afgespoken
In dit geval wil je adviseren om weer even contact op te nemen met onze Klantenservice. Je kunt dit het beste via een privébericht via Facebook of Twitter doen, zodat je ook het bewijs kunt toevoegen.
Restitutie van een ongebruikt e-ticket? Sinds wanneer doen jullie daaraan?
Reputatie 7
Coulance gebeurt wel vaker 😉
Oké, was mij nog niet opgevallen.
Reputatie 7
Het is een afweging waarbij er verschillende zaken zullen moeten worden bekeken. In de regel is de restitutie niet mogelijk, maar elke situatie is anders.
Voorbeeld: E-ticket besteld van Amsterdam naar Maastricht, maar verkeerde geboortedatum (maand verschil). Twee mogelijke adviezen: 1. Uitleg aan de conducteur voordat je reis begint, met de vraag of dit ticket volstaat en de fout door de vingers kan worden gezien. 2. Adviseren exact hetzelfde ticket te bestellen met de juiste gegevens, zodat we het dubbele (foutieve) ticket kunnen vergoeden.
Dit soort dingen zijn niet gebruikelijk, maar we proberen de reiziger zo goed mogelijk te helpen, ook met E-tickets.

Reageer