beantwoord

E-ticket gebruiken voor kortingstarief parkeren bij Qpark

Zondag reis ik met een e-ticket van de Spoorvoordeelwinkel van Breda. Graag zou ik gebruik maken van het NS kortingstarief om bij Qpark bij het station te parkeren. In alle beschrijvingen wordt iedere keer gesproken over het invoeren van de chipkaart, maar die heb ik niet met een e-ticket. Hoe kan ik toch voor het kortingstarief parkeren?
icon

Beste antwoord door Inge NS 22 augustus 2015, 15:01

Welkom op het forum Winona! Je ontvangt korting wanneer je het Q-Park uitrijdt met een OV-chipkaart waarmee je op de dag van parkeren bent in- en uitgecheckt bij NS. Met een e-ticket van de Spoordeelwinkel kom je niet in aanmerking voor korting. Je zou er dus inderdaad voor kunnen kiezen om een gedeelte van de reis met een OV-chipkaart af te leggen.

Bekijk origineel

4 reacties

t/m vandaag krijg je bij aanschaf van 1 maand Weekend Vrij á €39
een gratis persoonlijke OV-chipkaart kado 😉
https://www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/spoordeelweken-zomer/product/weekendvrij
Dank jullie wel voor jullie reacties! Dan misschien toch maar een anonieme OV-chipkaart aanschaffen.
Welkom op het forum Winona! Je ontvangt korting wanneer je het Q-Park uitrijdt met een OV-chipkaart waarmee je op de dag van parkeren bent in- en uitgecheckt bij NS. Met een e-ticket van de Spoordeelwinkel kom je niet in aanmerking voor korting. Je zou er dus inderdaad voor kunnen kiezen om een gedeelte van de reis met een OV-chipkaart af te leggen.
Winona schreef:

Zondag reis ik met een e-ticket van de Spoorvoordeelwinkel van Breda. Graag zou ik gebruik maken van het NS kortingstarief om bij Qpark bij het station te parkeren. In alle beschrijvingen wordt iedere keer gesproken over het invoeren van de chipkaart, maar die heb ik niet met een e-ticket. Hoe kan ik toch voor het kortingstarief parkeren?

Stap tijdens uw terugreis op het voorlaatste station uit, en check daar in met uw OV-chipkaart.
Check vervolgens uit op uw eindbestemming, NS Station Breda.
Behoort u tot de eerste 60 inrijders die met hun OV-chipkaart een NS treinreis
hebben gemaakt, parkeren gratis.

Alternatief, maar nog niet uitgetest.:
Vraag aan een medereiziger, of u zijn of haar OV-Chipkaart mag gebruiken,
om te kunnen profiteren van de korting in de parkeergarage.

Reageer