beantwoord

e-ticket hema kan niet verzilverd worden

• 31 maart 2015
  • 3 reacties
  • 256 Bekeken

29 maart j.l een goedkoop dagkaartje van de hema online besteld echter kon deze met de code niet activeren, omdat die niet werkte. Heb toen op het laatste moment nog maar een kaartje online bij de NS gekocht voor de volle prijs 36 euro. Ik verwacht de prijs van dit kaartje terug.
icon

Beste antwoord door Thijs NS 31 maart 2015, 15:59

Jetskehu, kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en de Hema-codes? Kun je in het bericht ook aangeven op welke manier je nu hebt gereisd? (met OV-chipkaart, eenmalige chipkaart of E-ticket?) Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Dat zal ik maar aan NS overlaten, de kans dat je dat geld terugziet is IMHO minimaal.
Het blijkt dat er een extra truc nodig is bij die HEMA-bonnen, die inmiddels al vele keren op dit forum is gemeld. Je moet EERST bij HEMA de code omruilen voor een online coupon voor de K+G, daarbij komt DAN pas de code die je via ns/eshop kan inwisselen voor de dagretour. Dus je kan het alsnog proberen-en wellicht helpt uitgebreid klagen bij de HEMA over de volstrekt onvoldoende info hierover je nog aan een tegoedbon.
Jetskehu, kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en de Hema-codes? Kun je in het bericht ook aangeven op welke manier je nu hebt gereisd? (met OV-chipkaart, eenmalige chipkaart of E-ticket?) Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Ik heb in november 4 kaartjes gekocht bij de hema en ik probeer vandaag voor de tweede keer die e-tickets te verzilveren, en ook weer lukt dat niet! De ene keer is de code niet geldig, en dan is vervolgens de tweede code ineens niet juist! en beide keren volg je de juiste instructie,s op en dan na een half uur krijg ik ineens de melding ''er wordt onderhoud aan de website verricht''.. Ik hoop hier een oplossing voor te kunnen vinden, want ik vindt 80 euro veel geld om weg te gooien...

Reageer