beantwoord

E-ticket kan niet afdrukken (verholpen)

  • 19 januari 2017
  • 10 reacties
  • 339 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik heb een dagretour naar Efteling. Ik heb mijn treinticket verzilverd maar kan het nog steeds mijn treinticket niet afdrukken.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 19 januari 2017, 21:30

We zijn hard bezig om deze op te lossen. Helaas kan ik nu nog niet aangeven wanneer deze is opgelost. Ik wil je het advies geven een los kaartje te kopen en morgen contact op te nemen met onze klantenservice. Als je dan je NAW-gegevens, geboortedatum, ordernummer en het nummer van het losse kaartje aan ons geeft dan zullen wij de gemaakte kosten vergoeden.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kijkt u even in uw junkbox bij de spam. Is het er na een uur nog niet dan kunt u klantenservice bellen.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Dank je! Ik heb ook al proberen te bellen, nemen niet op. Heb paar minuten via Twitter een berichtje gestuurd. Ik wacht nog even dan, want ik heb het morgen al nodig.
Reputatie 7
Badge +4
Het is druk, waarschijnlijk in verband met de gevolgen van de stroomstoring.
Kan het lang duren ?
Reputatie 7
Badge +4
Daar is niets van te zeggen. Ze zijn wel 24 uur per dag bereikbaar, na achten wordt het rustiger is mijn indruk maar u begrijpt dat garanties niet kunnen worden verstrekt.
Reputatie 7
Badge +4
http://www.ns.nl/e-commerce-gesloten.html

Het bestellen van e-tickets is op dit moment niet mogelijk.
Wanneer is de storing op de NS site verholpen? Ik moet vanavond nog mijn couponcode verzilveren:8
We zijn hard bezig om deze op te lossen. Helaas kan ik nu nog niet aangeven wanneer deze is opgelost. Ik wil je het advies geven een los kaartje te kopen en morgen contact op te nemen met onze klantenservice. Als je dan je NAW-gegevens, geboortedatum, ordernummer en het nummer van het losse kaartje aan ons geeft dan zullen wij de gemaakte kosten vergoeden.
We zijn hard bezig om deze op te lossen. Helaas kan ik nu nog niet aangeven wanneer deze is opgelost. Ik wil je het advies geven een los kaartje te kopen en morgen contact op te nemen met onze klantenservice. Als je dan je NAW-gegevens, geboortedatum, ordernummer en het nummer van het losse kaartje aan ons geeft dan zullen wij de gemaakte kosten vergoeden.

Ik ben erg goed geholpen door de klantenservice! :8
Goed om te horen BWI! En goed nieuws: de Webshop zou het weer moeten doen.

Reageer