Daarna een mail van NS gekregen met de tekst dat als ik de e-tickets kan ophalen als ik op de gele knop klikt.
Die werkt niet zodat ik hem ook niet kan laden in mijn NS app.
Een 2e mogelijkheid was naar een NS station te gaan.
Half uurtje fietsen heen. OV chipkaart voor de kaartlezer gehouden en toen "ophalen bestelling" gedrukt. Maar.....er staat geen bestelling klaar!!!!
Klantenservice gebeld: Die niets beter wist te vertellen dat ik hem uit moest printen....
Tja...hoe dan?????
Ik heb de ticket nodig voor 11 juli 2019. Dus ik heb nog even maar.....wat moet ik nu toch doen???? Help
Beste antwoord door Maxime NS
Hallo peggykerkhof, welkom op de NS Community.
Wat je hebt gekocht is een e-ticket, dus dat staat los van je OV-chipkaart. Jammer dat je het nog niet hebt en dat je telefonisch niet geholpen kon worden. Gelukkig is het nog niet 11 juli! Het ticket hoeft niet per se in de app, maar kan ook gewoon als PDF op je telefoon. Onze klantenservice (via Twitter, Facebook of chat) kan je je ticket wel nasturen, eventueel alleen het PDF. Dan kan je de mail openen op je telefoon en heb je het ticket. Robert B weet ook veel, dus misschien kan je iets met zijn suggesties!
Bekijk origineel
Wat je hebt gekocht is een e-ticket, dus dat staat los van je OV-chipkaart. Jammer dat je het nog niet hebt en dat je telefonisch niet geholpen kon worden. Gelukkig is het nog niet 11 juli! Het ticket hoeft niet per se in de app, maar kan ook gewoon als PDF op je telefoon. Onze klantenservice (via Twitter, Facebook of chat) kan je je ticket wel nasturen, eventueel alleen het PDF. Dan kan je de mail openen op je telefoon en heb je het ticket. Robert B weet ook veel, dus misschien kan je iets met zijn suggesties!