beantwoord

E-ticket op verkeerde datum

goedemorgen , ik heb een kaartje gekocht via een actie en daar per ongeluk een verkeerde datum bij gezet. 10-2 i.p.v. 9-2. kan ik dit laten wijzigen zodat ik toch met dit kaartje kan reizen
icon

Beste antwoord door Jouke NS 6 februari 2019, 13:20

Hallo mareth en welkom bij de NS Community.

Helaas is het niet mogelijk om een ticket te laten wijzigen. Wanneer het ticket eenmaal is aangevraagd en verzilverd kunnen we het niet aanpassen. In sommige gevallen kunnen we uit coulance kijken of we je toch tegemoet kunnen komen. Ik wil je dan ook adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice via de Live Chat of Sociale Media.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Dat zal niet lukken vrees ik.
Hallo mareth en welkom bij de NS Community.

Helaas is het niet mogelijk om een ticket te laten wijzigen. Wanneer het ticket eenmaal is aangevraagd en verzilverd kunnen we het niet aanpassen. In sommige gevallen kunnen we uit coulance kijken of we je toch tegemoet kunnen komen. Ik wil je dan ook adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice via de Live Chat of Sociale Media.
Reputatie 6
Badge
Als je een e-ticket hebt verzilverd/gedownload is het niet meer mogelijk om te wijzigen of het terug te betalen. Dit omdat er niet gecontroleerd kan worden of er alsnog mee gereisd is/wordt.
Heb je het nog niet gedownload/geopend dan kan er een mogelijkheid zijn, dat de klantenservice toch iets voor je kan doen.

Reageer