beantwoord

E-ticket uitprinten

  • 17 juli 2015
  • 2 reacties
  • 169 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik heb een tienertoer kaartje besteld maar als ik naar mijn persoonlijke pagina ga om de bestelling te bekijken en het e-ticket uit te printen doet hij het niet en komt er een foutmelding. Wat moet ik nu doen? Ik wil morgen namelijk om 9.14 vertrekken.
Hopelijk krijg ik zo spoedig mogelijk een reactie.
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 juli 2015, 00:19

Uitgaande van de berichten op Twitter is er op dit moment weer een storing op de website van de NS. Hopelijk heb je morgenochtend meer geluk. Als de site dan nog steeds defect is, ga ik ervan uit dat je eventuele kosten voor vervangende kaartjes kunt declareren bij de klantenservice.
Bekijk origineel

2 reacties

Uitgaande van de berichten op Twitter is er op dit moment weer een storing op de website van de NS. Hopelijk heb je morgenochtend meer geluk. Als de site dan nog steeds defect is, ga ik ervan uit dat je eventuele kosten voor vervangende kaartjes kunt declareren bij de klantenservice.
Oke bedankt!

Reageer