beantwoord

E-ticket verdwenen

  • 6 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Il heb een e-ticket naar Schiphol van actievandedag voor mijn moeder gekocht. Tijdens het verzilveren verscheen het boodschap "er is iets fout gegaan" en die kaart/coupon was gewoon weg. Als ik opnieuw op de couponcode druk geeft het aan dat hij al verzolverd is terwijl ik geen mail heb gekregen. Ik heb in totaal 3 kaarten gekocht.
icon

Beste antwoord door Maxime NS 6 oktober 2019, 15:00

Hallo Tom.R, welkom op de NS Community.

Ik denk dat je het probleem kan verhelpen door cookies te verwijderen of het via een andere browser te proberen. Als dat niet lukt dan kan onze klantenservice je vast verder helpen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge
Schijnbaar is er iets fout gegaan @Tom.R.
Op deze Community kunnen wij daar niets aan doen.
Het advies is hiervoor de NS Klantenservice te bellen. Hou de gegevens bij de hand.
Hallo Tom.R, welkom op de NS Community.

Ik denk dat je het probleem kan verhelpen door cookies te verwijderen of het via een andere browser te proberen. Als dat niet lukt dan kan onze klantenservice je vast verder helpen!

Reageer