beantwoord

E-tickets niet kunnen verzilveren.

• 22 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 180 Bekeken

Ik heb een dagkaart bij Actievandedag.nl bestelt en wil deze nu verzilveren via de link die bijgevoegd was bij de e-mail, maar toen ik op de link klikte kreeg ik het volgende te lezen:

Tijdelijk niet beschikbaar

Onze excuses voor het ongemak.

Het is momenteel niet mogelijk om e-tickets te bestellen of om couponcodes te verzilveren. Wij zien u graag op een later tijdstip terug. Onze excuses voor het ongemak.

wordt dit snel opgelost? Ik heb deze dagkaart namelijk vrijdag nodig..

icon

Beste antwoord door Robert B 22 oktober 2019, 22:48

Welkom bij de NS Community!

Er is al enige tijd een storing inderdaad, maar voor vrijdag zou wel moeten lukken denk ik want je bent zeker niet de enige die er last van heeft!

Ook bij reguliere tickets (géén actiekaartjes) lukt het namelijk niet.

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Er is al enige tijd een storing inderdaad, maar voor vrijdag zou wel moeten lukken denk ik want je bent zeker niet de enige die er last van heeft!

Ook bij reguliere tickets (géén actiekaartjes) lukt het namelijk niet.

Ik moet morgen vroeg met de trein maar krijg geen ticket in app te zien :0

Voor mij is vrijdag geen oplossing. Ik wil morgen (woensdag) mijn gekochte ticket voor een dagretour verzilveren en op reis gaan. Reis kan niet worden uitgesteld. Met ov-chipkaart reizen kost me (te) véél.  Jammer dat er geen oplossing in zicht is.

Hallo, Ik heb inderdaad ook 2 tickets gekocht via ActievandeDag. Ik moet daar morgen gebruik van maken, dat scheelt me namelijk 40 euro in totaal. Als het morgen niet opgelost is, kun je je geld dan terug vragen omdat het om een storing gaat?

Reputatie 7
Badge

@Rickstra 

Hiervoor kunt u het beste de NS Klantenservice bellen, dat kan ook nu.

Goedemorgen! 

Erg vervelend zo'n storing als je er kort na wil reizen! Ik hoop dat het voor iedereen goed is afgelopen. Anders dan is het advies, zoals AbbeyRoad aangeeft, om contact op te nemen met onze klantenservice

Reageer