beantwoord

E-vouchers verdwenen

  • 27 mei 2018
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Paniek......
Ik wilde vanmiddag de Evouchers (2 stuks) gaan verzilveren van het uitstapje: treinreis en entree Wetlands in Emmen. (€ 32,00 p.p.)
Ik kom er nu pas achter dat ik helemaal geen voucher heb terwijl ik op mijn bankrekening wel kan zien dat ik betaald heb.
Het enige wat ik kan terugvinden is een email met 2 verzilveringscodes maar ik kan niet zien of hier de entree van dierenpark Wetlands erbij in zit.
Bellen kan ik nu niet meer en de bedoeling is om morgen al vroeg op stap te gaan.
Wie kan mij hiermee helpen of uitleg geven?

Probleem is al opgelost. Gelukkig...
Was een kwestie van de email verder naar beneden doorscrollen.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 27 mei 2018, 16:37

Fijn dat het is opgelost yama.

Voor de meelezers: Heb je met een soortgelijke situatie te maken, maar kun je de vouchers niet vinden in de mail? Neem dan even contact op met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55 of via Facebook of Twitter
Bekijk origineel

1 reactie

Fijn dat het is opgelost yama.

Voor de meelezers: Heb je met een soortgelijke situatie te maken, maar kun je de vouchers niet vinden in de mail? Neem dan even contact op met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55 of via Facebook of Twitter

Reageer