beantwoord

een dag wisselen van 2e naar 1e klas

• 6 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 194 Bekeken

Geld de wissel van 2e klas naar 1e klas ook voor iemand die met mij mee reist en van de meereis korting profiteert
icon

Beste antwoord door GroeneRuiter 6 augustus 2016, 17:15

@edakanja Als u de klassewissel bedoelt die u van uw ns abonnement in de mail heeft ontvangen dan is dit mogelijk. Met een actieupgrade (spoordeelweken) zullen zowel u als uw reisgenoot een apart upgrade kaartje moeten hebben.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge
@edakanja Als u de klassewissel bedoelt die u van uw ns abonnement in de mail heeft ontvangen dan is dit mogelijk. Met een actieupgrade (spoordeelweken) zullen zowel u als uw reisgenoot een apart upgrade kaartje moeten hebben.
Hoe komen we aan dit apart upgradekaartje?
Reputatie 5
Badge
@dini straten Sommige NS abonnementhouders hebben een cadeautje gekregen ivm hun lidmaatschap. Dit verschilt tussen een kopje koffie, een upgrade naar de eerste klasse en een eerste klas dagkaart. Als niet-abonnementhouder krijgt u naar mijn weten deze aanboden niet.
Hallo edakanja, welkom op het Serviceforum.
Bedoel je het actiekaartje van de Spoordeelweken of de aparte klassewissel? En deze persoon reist mee met de 'Samenreiskorting' begrijp ik?

@ dini straten Dit kaartje zat in het boekje van de Spoordeelweken. Dit boekje is destijds willekeurig door Nederland verzonden en was daarna ook nog tijdelijk na te bestellen via de Spoordeelwinkel. Inmiddels zijn de boekje helaas op. Ik hoop dat je hier de volgende periode wel weer gebruik van kunt maken.
Hallo edakanja, welkom op het Serviceforum.
Bedoel je het actiekaartje van de Spoordeelweken of de aparte klassewissel? En deze persoon reist mee met de 'Samenreiskorting' begrijp ik?

@ dini straten Dit kaartje zat in het boekje van de Spoordeelweken. Dit boekje is destijds willekeurig door Nederland verzonden en was daarna ook nog tijdelijk na te bestellen via de Spoordeelwinkel. Inmiddels zijn de boekje helaas op. Ik hoop dat je hier de volgende periode wel weer gebruik van kunt maken.

Ik heb idd het aanbod gehad ivm langdurig abonnementhouder zijn. Als ik mijn partner mee wil laten reizen met een upgrade, hoe doe ik dat dan?
Hallo dini straten, je kunt zelf gebruik maken van de upgrade eerste klasse. Wanneer je je partner mee wil nemen kan hij zijn OV-chipkaart voor een dag van klasse wisselen bij de kaartautomaat en daarna de samenreiskorting laden. Wanneer hij incheckt reist hij eerste klasse en met korting met je mee.

Reageer