beantwoord

Enkele reis Kruitvat treinkaartje annuleren/wijzigen

  • 9 juni 2019
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Goedemorgen, ik heb vorige week mijn coupon ingewisseld voor een enkele treinreis vandaag zondag 9 juni van Landgraaf naar schagen. Wegens omstandigheden ga ik deze reis niet maken en nu vraag ik me af of dit überhaupt nog te annuleren is? Of kan ik dit ergens wijzigen?
Het is anders wel heel zonde.

Met vriendelijke groet,
Kim Schaafsma
icon

Beste antwoord door Tochjo 9 juni 2019, 08:49

Alleen als u het e-ticket nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kunt u hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Het is niet mogelijk om de datum van een e-ticket te wijzigen of geld terug te krijgen voor een e-ticket dat al is gedownload. NS kan namelijk (nog) niet controleren of u niet toch het ticket hebt afgedrukt en ermee bent gaan reizen. Zou u de datum nog kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen.

U zou hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten. Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Alleen als u het e-ticket nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kunt u hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Het is niet mogelijk om de datum van een e-ticket te wijzigen of geld terug te krijgen voor een e-ticket dat al is gedownload. NS kan namelijk (nog) niet controleren of u niet toch het ticket hebt afgedrukt en ermee bent gaan reizen. Zou u de datum nog kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen.

U zou hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten. Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Badge
Helaas voor u zijn dit kaartjes welke niet meer te wijzigen zijn, dit staat ook vermekd in de voorwaarden van dit kaartje.

Ook voor annuleren en geld terug is geen mogelijkheid.

Reageer