beantwoord

Eticket openen lukt niet

• 29 maart 2019
  • 4 reacties
  • 353 Bekeken

Hallo,
Wellicht een beetje vreemde vraag, maar toch :.. Ik heb twee etickets verzilverd van ns (code via kruidvat).. Zojuist wilde ik alles nog even checken en blijkt alleen het kaartje van mijn moeder te worden geladen.. (mijn kaartje wordt wel geladen, staat ook naam vN mij bij enz.. Maar verder leeg scherm)... Nu heb ik van beide kaartjes wel screenshots gemaakt... Kan ik via 't laden van de screenshots wel gewoon reizen?..
icon

Beste antwoord door Rizana NS 29 maart 2019, 10:37

Hallo Bronco, en welkom bij de Community.

Goed dat je dit vraagt! Wat jammer dat je het niet goed kunt openen. Ik kan privé met je meekijken zodat ik je wellicht de link naar het ticket kan sturen. Je mag wel reizen met het PDF, maar een printscreen is niet toegestaan. Je kunt mij een privé bericht sturen door op mijn naam te klikken en dan "stuur bericht". Ik ben er vandaag tot 15.00. Mocht het niet voor die tijd lukken, dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Als je me een privé bericht stuurt, stuur dan graag de volgende gegevens mee: voorletters, achternaam, postcode, huisnummer, geboortedatum, order- of ticketnummer en e-mailadres.

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Bronco, en welkom bij de Community.

Goed dat je dit vraagt! Wat jammer dat je het niet goed kunt openen. Ik kan privé met je meekijken zodat ik je wellicht de link naar het ticket kan sturen. Je mag wel reizen met het PDF, maar een printscreen is niet toegestaan. Je kunt mij een privé bericht sturen door op mijn naam te klikken en dan "stuur bericht". Ik ben er vandaag tot 15.00. Mocht het niet voor die tijd lukken, dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Als je me een privé bericht stuurt, stuur dan graag de volgende gegevens mee: voorletters, achternaam, postcode, huisnummer, geboortedatum, order- of ticketnummer en e-mailadres.

Hallo rizana,

Hartelijk bedankt voor de reactie... Gelukkig laadde de app het kaartje vanochtend en ben ik gelukkig naar Amsterdam toe kunnen gaan.

Groetjes maureen quix
Het openen van een besteld en betaald e-ticket op ns.nl lukt niet. Zowel niet met de daarvoor bestemde knop als ook met met kopieëren van de gegeven link in de browser. Om 19:28 uur met de NS-service chat hierover de klantenservice proberen te bereiken - in dat bericht ook ordernummer en couponcode vermeld en betaalgegevens. Echter tot 23:00 uur vanavond vergeefs wachten op een antwoord geen enkele reactie ontvangen van de klantenservice. Niet de eerste keer dat ik mij teleugesteld voel m.b.t. de NS-klantenservice.
Hoi Robert22, wat gaat er precies fout dan? Krijg je een foutmelding? Erg vervelend.Voor wanneer is het e-ticket?

Reageer