beantwoord

Eticket zomerbestemming bestellen en ermee reizen via App

Het is me niet gelukt een kaartje voor de zomerbestemming te bestellen en er via de app op mn mobiel mee te reizen.
Moest hem nu bij iemand anders uitprinten
icon

Beste antwoord door Thomas NS 21 juli 2017, 14:55

Dat is niet zoals het hoort te gaan. Het enige wat ik me dan nog kan voorstellen, is dat er via de computer is gekozen om het ticket te downloaden en te printen, waardoor de optie op het ticket alsnog in de NS Extra app te laden, kwam te vervallen. Ik zal gedurende de dag proberen te peilen of er meerdere reizigers last hebben van dit probleem. Het lijkt tot nu toe op een eenmalig iets, maar bij meerdere meldingen zorg ik ervoor dat de productbeheerders en de app developers op de hoogte worden gebracht. Bedankt voor het aangeven Durske en excuses voor het eventuele ongemak.
Bekijk origineel

16 reacties

Wat vervelend dat je er niet uit bent gekomen Durske. Heb je ook de handleiding die op onze website staat gebruikt?

Ik begrijp dat je je ticket uiteindelijk geprint hebt gebruikt, dus het is nog wel gelukt?
Heb gisteravond nog gebeld met de klantenservice. Had alles uitgebreid gelezen voordat ik ging bestellen,maar zag nergens de optie voor de app. In de mail stond een gele button met ga naarj e persoonlijke pagina en vervolgens kon ik alleen kiezen om te downloaden. Ging dus bij de start al fout denk ik. Gebruik de andere codes pas als ik weet hoe het moet. Kan niet steeds anderen meteen printer daarmee lastig vall
Dus zag niet de optie om te laden in de app
Heb je de mail ook in je telefoon geopend? Daar gaat het vaak mis, op de computer krijg je niet de optie om het ticket in de app te laden. In je telefoon krijg je die optie wel.
Ja,in m'n telefoon. Had ik bewust gedaan. De dame vd klantenservice zag de optie ook niet
Maar die zat natuurlijk wel op de computer
Reputatie 7
Dat is niet zoals het hoort te gaan. Het enige wat ik me dan nog kan voorstellen, is dat er via de computer is gekozen om het ticket te downloaden en te printen, waardoor de optie op het ticket alsnog in de NS Extra app te laden, kwam te vervallen. Ik zal gedurende de dag proberen te peilen of er meerdere reizigers last hebben van dit probleem. Het lijkt tot nu toe op een eenmalig iets, maar bij meerdere meldingen zorg ik ervoor dat de productbeheerders en de app developers op de hoogte worden gebracht. Bedankt voor het aangeven Durske en excuses voor het eventuele ongemak.
Ik heb via de iPad een zomer ticket gekocht. Ook geen mogelijkheid gehad om mijn ov chipkaart gegevens in te vullen en zit ook weer opgescheept met een ticket dat ik moet gaan printen..
We willen in de toekomst zo veel mogelijk tickets beschikbaar maken voor 'laden in de app' en/of 'laden op de ov-chipkaart'. Vaak kan het al, maar nog niet bij alle acties. Ik snap dat printen niet altijd mogelijk is. Toch zal het in dit geval moeten.
Dat is fijn. Maar bij deze actie wordt aangegeven dat het mogelijk is om het ticket te 'laden in de app'. Als ik had geweten dat het niet kon had ik voor een ander ticket gekozen.
Reputatie 7
Werd er bij jouw bestelling niet de optie aangeboden om het ticket 'op de OV-chipkaart of in de NS Extra app te laden'?
Nee, helaas. Ik heb het ticket gekocht op de ipad, maar het gaf alleen de mogelijkheid om het ticket te printen.
Reputatie 7
Ik geef jouw signaal door, ik krijg meerdere meldingen dat de optie tot het laden in de NS Extra app niet gegeven wordt. Excuses voor deze keer, ik breng het onder de aandacht.
Dank je!
Als je toch kaartjes moet printen en zelf geen printer hebt. Vaak kun je bij de bibliotheek tegen zeer lage kosten of gratis gebruik te maken van internet en printen kan dan ook tegen lage kosten. Je hoeft hiervoor geen lid te zijn van de bibliotheek. Zodoende print ik mijn kaartjes voor €0,10.
Reputatie 7
Dat is ook een hele goede optie Cintha, heb ik persoonlijk ook gedaan toen mijn printer kuren had. Bedankt voor het onder de aandacht brengen hiervan.

Reageer