Tickets hebben bestemming Giethoorn. Maar onze lezers herkennen de barcode niet...
Beste antwoord door RailRunner15
Kom in deze functie vele reizigers tegen die naar Giethoorn willen en wij bieden dan de off peak traveltickets aan.
Tegenwoordig moet ik bekennen dat je kwa E-tickets soms door de bomen het bos niet meer ziet.
Dus de laatste tijd kom ik steeds meer reizigers die Etickets hebben aangeschaft via Discover Holland.
Aangezien ze de poortjes moet openen en als ik dan de tickets zie op hun mobiel zonder barcode om de poortjes te openen vroeg ik mij af hoe hier mee werd omgegaan door conducteurs.
Uiteraard weet ik dat Giethoorn geen treinstation heeft...
Hopelijk wordt mijn post/vraag nu wat duidelijker en bij deze mijn excuses voor de onduidelijkheid eerder.
Discover Holland is een verkoopkanaal die door diverse vervoerders wordt gerund. Bij het bestellen krijgen deze klanten een mail met een couponcode. Deze moeten ze op ns.nl/producten/coupon verzilveren. Ik vermoed dat de mails/tickets die jij ziet eigenlijk de coupon voor het boottochtje is en ze de e-tickets nog niet verzilverd hebben.