beantwoord

Exstudent kortingscode 'is al gebruikt' maar ik heb nog niet betaald.

• 16 juli 2017
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik heb laatst mijn studenten ov stopgezet. Vervolgens kreeg ik een mail van de ns dat ik met de kortingscode "exstudent" een gratis dal voordeel abbo kon krijgen. Ik had mijn gegevens ingevuld en de kortingscode toegepast. Daarna kwam ik bij het scherm om de betaling van 0,01cent af te laten schrijven. Die had ik vervolgens gecanceld. Later heb ik het nog een keer geprobeerd, maar toen gaf hij aan dat mijn kortingscode al gebruikt is. Maar ik heb nog geen betaling gedaan, en dus de code nog niet geconsumeerd.
Uiteraard wil ik mijn kortingscode gewoon nog kunnen gebruiken.
is er een mogelijkheid dat ik mijn kortingscode weer kan gebruiken? of is deze nu voorgoed 'verbruikt'?

met vriendelijke groet,

Rowan Vlielander
icon

Beste antwoord door Robert B 16 juli 2017, 21:04

Hi Rowan,

Incomplete transacties (dus zonder afgeronde betaling) blijven inderdaad 'hangen' in het systeem, maar worden 's nachts gewist, dus dan zou je het een dag later opnieuw kunnen proberen.

Werkt het dan nog niet, vraag dan de klantenservice om hulp. Via Twitter is snel (binnen 15 minuten) en later op de avond via de telefoon 030 751 5155 is ook wel te doen. 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Hi Rowan,

Incomplete transacties (dus zonder afgeronde betaling) blijven inderdaad 'hangen' in het systeem, maar worden 's nachts gewist, dus dan zou je het een dag later opnieuw kunnen proberen.

Werkt het dan nog niet, vraag dan de klantenservice om hulp. Via Twitter is snel (binnen 15 minuten) en later op de avond via de telefoon 030 751 5155 is ook wel te doen. 😉
Heb je inmiddels contact gehad met ons Rowan? Kunnen we nog iets voor je doen?

Reageer