beantwoord

Exstudenten korting

• 25 maart 2017
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Afgelopen maand heb ik mijn reisproduct stop gezet (3/3/17). Vandaag (25/3/17) heb ik geprobeerd een NS abonnement af te sluiten met de exstudent code. Dit werkt niet, en de melding is als volgt: Deze code is niet geldig voor dit product.
Volgens jullie website kan ik bijna alle abonnementen kiezen, en ik wil dan ook graag het kortingsabonement (40% weekend en daluren 20% spits) van 25 euro in de maand. Dit voor een duur van 5 maanden. Hier zou ik dus 50€ korting voor moeten krijgen aldus de NS site.

Hoe is het mogelijk dat mijn code niet werkt en hoe kan ik zorgen dat ik dit abonnement zo snel mogelijk alsnog geregeld heb?

- ik heb mijn product tussendoor alleen laten vervangen door een vergoeding heeft dat er ook mee te maken?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 25 maart 2017, 13:03

Goedemiddag nandaweusthof, en welkom op het forum.

Vervelend dat je ex-studentencode niet meteen werkt. Het heeft er inderdaad waarschijnlijk mee te maken dat je je StudentenOV hebt onderbroken, op dat moment gaat de actie in en loopt de code 3 maanden.

Wij kunnen dit wel voor je oplossen, maar dan hebben we een screenshot van je Mijn DUO pagina nodig, met een bewijs dat je je OV recent hebt stopgezet. Helaas kan ik die niet van je ontvangen op het Forum, ik kan geen afbeeldingen van je ontvangen. Het makkelijkst is om hem even via Facebook of Twitter contact op te nemen. Daar kan je gelijk een afbeelding meesturen in een privébericht.

Wat ik je wel wil aangeven, is dat deze actie wel op basis is van een jaarabonnement. Als je voor een Altijd Voordeel abonnement kiest, dan is dat ten minste voor een jaar. Dat kan niet tussentijds opgezegd worden, dus denk goed na over welk abonnement je kiest.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag nandaweusthof, en welkom op het forum.

Vervelend dat je ex-studentencode niet meteen werkt. Het heeft er inderdaad waarschijnlijk mee te maken dat je je StudentenOV hebt onderbroken, op dat moment gaat de actie in en loopt de code 3 maanden.

Wij kunnen dit wel voor je oplossen, maar dan hebben we een screenshot van je Mijn DUO pagina nodig, met een bewijs dat je je OV recent hebt stopgezet. Helaas kan ik die niet van je ontvangen op het Forum, ik kan geen afbeeldingen van je ontvangen. Het makkelijkst is om hem even via Facebook of Twitter contact op te nemen. Daar kan je gelijk een afbeelding meesturen in een privébericht.

Wat ik je wel wil aangeven, is dat deze actie wel op basis is van een jaarabonnement. Als je voor een Altijd Voordeel abonnement kiest, dan is dat ten minste voor een jaar. Dat kan niet tussentijds opgezegd worden, dus denk goed na over welk abonnement je kiest.

Reageer