felicitatie

  • 17 May 2023
  • 11 reacties
  • 290 Bekeken

Kreeg vanmorgen een mail met : gefeliciteerd met je 65 ste verjaardag

 

Terwijl ik vandaag pas 58 ben geworden🫣😌

 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Khazina,

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Waarschijnlijk staat je geboortedatum dan verkeerd in het systeem. Neem contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter. Zij kunnen dit voor je aanpassen.

Gefeliciteerd! Ik kreeg vanochtend dezelfde email. Maar ik ben vandaag nog maar 60 geworden. (En sta ook goed in het NS systeem)

Jammer, wel goede aanbieding…

Reputatie 7
Badge +3

't Zou ook zomaar (weer eens) een foutje van NS kunnen zijn.

De berekening klopt ook niet. Van € 110,95 naar € 54,95 is een korting van € 56, geen € 65.

Reputatie 7
Badge +1

't Zou ook zomaar (weer eens) een foutje van NS kunnen zijn.

De berekening klopt ook niet. Van € 110,95 naar € 54,95 is een korting van € 56, geen € 65.

Ook op twitter al weer meerdere meldingen. Kortom de zoveelste blunder van NS. Ik word zo langzamerhand flink moedeloos van het bedrijf.

Reputatie 7
Badge +3

Zo kreeg ik jaren geleden, net 50 een mail dat ik keuzedagen kon nemen. In mijn account bleken zowel mijn voorletters als mijn geboortejaar ineens gewijzigd.

't Zou ook zomaar (weer eens) een foutje van NS kunnen zijn.

De berekening klopt ook niet. Van € 110,95 naar € 54,95 is een korting van € 56, geen € 65.

Ook op twitter al weer meerdere meldingen. Kortom de zoveelste blunder van NS. Ik word zo langzamerhand flink moedeloos van het bedrijf.

NS heeft grotere personeelsproblemen bij de IT dan bij het rijdend personeel.

Reputatie 7
Badge +1

't Zou ook zomaar (weer eens) een foutje van NS kunnen zijn.

De berekening klopt ook niet. Van € 110,95 naar € 54,95 is een korting van € 56, geen € 65.

Ook op twitter al weer meerdere meldingen. Kortom de zoveelste blunder van NS. Ik word zo langzamerhand flink moedeloos van het bedrijf.

NS heeft grotere personeelsproblemen bij de IT dan bij het rijdend personeel.

Je zou als bedrijf ook eens iets kunnen controleren alvorens je het verzend. Nu hebben ze dus iedereen die vandaag jarig was blijkbaar 65 gemaakt. Dan heb je dus zo'n 40 à 50 keer zo'n groot bestand als normaal. Dan zou je toch gaan denken is dit wel juist? 

 

Dat ze ICT-ers nodig hebben is wel duidelijk. Het drama met het downloaden van het declaratie-overzicht is nu na 2 weken nog steeds niet opgelost. Stel je voor dat een pinstoring zo lang zou duren. Heel Nederland zou op zijn kop staan, maar bij NS kan zo langzamerhand alles blijkbaar. 

 

 

 

Je zou als bedrijf ook eens iets kunnen controleren alvorens je het verzend. Nu hebben ze dus iedereen die vandaag jarig was blijkbaar 65 gemaakt. Dan heb je dus zo'n 40 à 50 keer zo'n groot bestand als normaal. Dan zou je toch gaan denken is dit wel juist? 

Daar heb je zeker een punt, er deugt ook iets niet aan de IT-processen of de naleving daarvan.

Reputatie 7
Badge +3

Het zullen geen IT-ers zijn die zulke mailings versturen. Lijkt me meer iets voor marketing/communicatie, waarbij de selectiecriteria voor de ontvangers niet goed zijn ingesteld. En dan ook nog zo'n domme rekenfout in de tekst. En ook niet voor het eerst ...

Badge +3

Het zullen geen IT-ers zijn die zulke mailings versturen. Lijkt me meer iets voor marketing/communicatie, waarbij de selectiecriteria voor de ontvangers niet goed zijn ingesteld. En dan ook nog zo'n domme rekenfout in de tekst. En ook niet voor het eerst ...

Heeft Dal Vrij ooit € 110,95 gekost dan? De 0 zit wel vlak naast de 9 natuurlijk… € 119,95

Maar niet de eerste keer inderdaad, dat er rekenvoorbeelden gegeven werden met kortingen gebaseerd op oude prijzen. 

 

Reputatie 5

Het kan ook om phishing mail gaan. Die zitten tegenwoordig bijna beter in elkaar dan de e-mails van NS. Let op de afzender en kijk waar de links naar Weekend Vrij en Dal Vrij naartoe gaan. Er is onlangs een gigantisch datalek geweest, ook bij partners van NS. Het kan maar zo dat criminelen wat aardige webpagina's hebben gemaakt waar je zogenaamd een bestelling kunt doen, maar alleen je gegevens en je geld kwijt bent.

Als de e-mail echt van NS komt, moet NS zich schamen en een excuusmail sturen.

Reageer