beantwoord

Fout melding dagretour

  • 24 maart 2019
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Ik heb gister een dagretour gekocht voor €19. Toen ik hem vandaag wou gebruiken stond erbij fout melding. Wordt het probleem opgelost of ben ik nou mijn €19 kwijt geraakt. Er staat er op geldig tot en met 30 juni. Denkt u dat ik op een latere tijd als nog hem kan gebruiken?
Alvast Bedankt!

Raouf,
Khattab
icon

Beste antwoord door Vareo 24 maart 2019, 08:57

Voor welk traject heeft u dit dagretoer gekocht? Het lijkt me sterk dat dit dagretoer tot en met 30 juni geldig is aangezien dagretoers alleen op de reisdag geldig zijn.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Voor welk traject heeft u dit dagretoer gekocht? Het lijkt me sterk dat dit dagretoer tot en met 30 juni geldig is aangezien dagretoers alleen op de reisdag geldig zijn.
La Place lentedeal. Ik heb hem niet verzilverd dus daarom staat er tot 30 juni. Maar mijn probleem is nu weer verholpen. Bedankt voor u reactie!

Reageer