beantwoord

Foutief kaartje gekocht

• 19 april 2017
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

• Intercity
  • 5 reacties
In de actie voor abonnement houders heb ik per ongeluk een kaartje voor 21 april voor 12.50 gekocht. Kan ik deze nog inleveren en geld terug krijgen?
icon

Beste antwoord door Annewil NS 19 april 2017, 19:40

Hallo DdW, welkom op het NS Serviceforum!

Als je een e-ticket hebt aangeschaft en deze reeds hebt verzilverd, op naam en datum gezet, en het ticket hebt geopend en/of geprint dan is het helaas niet mogelijk om deze nog te wijzigen of er restitutie voor te ontvangen. Dit in verband met de fraudegevoeligheid. Wij kunnen dan niet meer controleren of je het ticket wel of niet gebruikt. Wat is de reden dat je het ticket niet meer wilt of kunt gebruiken op 21 april? En heb je het al op naam en datum gezet?
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo DdW, welkom op het NS Serviceforum!

Als je een e-ticket hebt aangeschaft en deze reeds hebt verzilverd, op naam en datum gezet, en het ticket hebt geopend en/of geprint dan is het helaas niet mogelijk om deze nog te wijzigen of er restitutie voor te ontvangen. Dit in verband met de fraudegevoeligheid. Wij kunnen dan niet meer controleren of je het ticket wel of niet gebruikt. Wat is de reden dat je het ticket niet meer wilt of kunt gebruiken op 21 april? En heb je het al op naam en datum gezet?
Ik heb een verkeerde datum per ongeluk ingesteld en ook te laat dat t pas na 9.00 geldig is ....stom...
Ai, dat is vervelend! En je hebt het ticket al geopend en/of geprint?

Reageer