beantwoord

Foutieve gegevens op Actiekaartje


  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
De opgegeven reisdatum van actiekaartje (bv. 1e klas retour) kun je niet controleren voordat je het kaartje opent. Dat kun je niet meer herstellen, want na opening is geen restitutie meer mogelijk!
icon

Beste antwoord door Jouke NS 12 februari 2019, 12:15

Hallo Mbalt en welkom bij de NS Community.

Als ik je goed begrijp heb je een actieticket verzilverd, oftewel op datum gezet, maar dat je dit wilt controleren voordat je het ticket activeert. Dat is inderdaad niet mogelijk. Daarom is het erg belangrijk om bij het verzilveren goed op te letten op welke datum je het ticket zet.

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Mbalt en welkom bij de NS Community.

Als ik je goed begrijp heb je een actieticket verzilverd, oftewel op datum gezet, maar dat je dit wilt controleren voordat je het ticket activeert. Dat is inderdaad niet mogelijk. Daarom is het erg belangrijk om bij het verzilveren goed op te letten op welke datum je het ticket zet.
Reputatie 6
Badge
De datum kun je tijdens het bestelproces controleren, heb je het proces afgerond dan is dit niet meer mogelijk zonder het kaartje te openen.

Reageer