beantwoord

Geen code voor een gratis 1ste klas upgrade in de mail

  • 15 June 2021
  • 4 reacties
  • 268 Bekeken

Beste, Ik heb een kaart ontvangen met drie extraatjes: ik scan de qr code in, ontvang een mail…

Het vakje van mijn unieke couponcode is leeg. Stuurt u mij een nieuwe mail met code aub?

Vriendelijke groeten

Sofie

icon

Beste antwoord door Denice NS 15 June 2021, 13:37

Bekijk origineel

4 reacties

Hi Sofie! Welkom bij de Community.

Ik wil je adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dan kan er even met je worden meegekeken naar een oplossing :smile: .

Reputatie 7
Badge +3

 

Dag @Sofie Sergeant Mag ik weten hoe je daar aan komt? Is dat van een actie van NS?

Hi Sofie! Welkom bij de Community.

Ik wil je adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dan kan er even met je worden meegekeken naar een oplossing :smile: .

Ik heb het zelfde probleem wat nu ?????????

 

Reputatie 6

Net als Sofie contact opnemen met klantenservice?

Reageer