beantwoord

Geen email ontvangen


Ik heb net via ns.nl een superdal dagkaart besteld en een railrunnerkaartje. Hij geeft aan dat de betaling goed is ontvangen maar heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. We zouden hier morgen gebruik van willen maken. Kan iemand mij hier mee helpen
icon

Beste antwoord door Thom 6 mei 2017, 21:42

Als je het in de junkbox niet kunt vinden, dan kun je het beste even Klantenservice bellen, die zijn er 24 uur per dag , ook in het weekend en u dus ook: 030 7515155. Lokaal tarief.
Bekijk origineel

3 reacties

Ik denk dat het in Spam of Ongewenste mail in kan zitten of anders via Trash (prullenbak).
Reputatie 7
Badge +4
Als je het in de junkbox niet kunt vinden, dan kun je het beste even Klantenservice bellen, die zijn er 24 uur per dag , ook in het weekend en u dus ook: 030 7515155. Lokaal tarief.
Dank jullie voor de reactie. Ondertussen klantenservice gebeld.

Reageer