beantwoord

Geen spoor tijdschrift ontvangen

Ik krijg geen spoor tijdschrift meer. Ik heb een voordeel uren abonnement
icon

Beste antwoord door Wouter NS 6 mei 2017, 13:06

Welkom op het serviceforum, Pimlarsaristoula.

Wat jammer dat je geen Spoor hebt ontvangen. Gaat het om de nieuwe editie? Dan raad ik je aan nog even geduld te hebben. Spoor 2 is vandaag uitgekomen.

Als je eerder geen Spoor hebt gehad, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice, zoals mariodelta aangeeft. Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, Chat of 030-7515155.

Ook jij welkom op het forum, mariodelta!
Bekijk origineel

12 reacties

Dan zal je contact moeten opnemen met de klantenservice van de NS.
Zij kunnen je verder helpen

Met vriendelijke groet,
Dennis
Welkom op het serviceforum, Pimlarsaristoula.

Wat jammer dat je geen Spoor hebt ontvangen. Gaat het om de nieuwe editie? Dan raad ik je aan nog even geduld te hebben. Spoor 2 is vandaag uitgekomen.

Als je eerder geen Spoor hebt gehad, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice, zoals mariodelta aangeeft. Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, Chat of 030-7515155.

Ook jij welkom op het forum, mariodelta!
Beste Wouter, nou vast niet vandaag uitgekomen. Vrienden maken er al gebruik van. Het betreft editie mei/juni.
Ik wacht nog even af. Bedankt
Ik heb hem gisteren al gehad inderdaad.

Misschien dat hij vandaag of dinsdag in de bus ligt.
Mijn zoon en ik hebben allebei een dal voordeel kaart. We krijgen maar 1 Spoor maar willen er graag allebei eentje. Ik heb ik het verleden voor een andere zoon de Klantenservice hierover gebeld maar het duurt heel lang voor je de juiste persoon te pakken hebt en dan moet je nog maar afwachten of het goed komt.
Kan het via het forum?
Als jullie op hetzelfde adres wonen, krijgen jullie maar 1 Spoor, ook al betalen jullie allebei de volle prijs. Dit in het kader van papierbesparing....
Begrijp ik maar soms wil je met het hele gezin van een aanbieding gebruik maken en dan heb je dus maar 1 bon = meestal voor 2 personen!
Beste Pimlarsaristoula, Het blad Spoor nr. 2 van mei / juni heb ik al in huis. Als je het blad Spoor wil blijven ontvangen log dan eerst in Mijn NS. Ga naar mijn gegevens, dan naar Interesses. Vervolgens onder het kopje Post > Ik wil graag aanbiedingen van NS via de post ontvangen (voorbeeld tijdschrift Spoor). Vink die maar aan. En je krijgt dan dat kwartaaltijdschrift van de NS voortaan thuis gestuurd. Het wordt dan via Sandd aangeboden.
Daar heb je gelijk in, alleen NS stuurt maar 1 Spoor per adres, dat hebben ze hier regelmatig gecommuniceerd.

De instellingen veranderen heeft dus geen zin.
Reputatie 1
Bij het opruimen van tijdschriften en door een bericht van een vriendin ontdekte ik dat ik het tijdschrift SPOOR niet meer ontvang. Via de site heb ik dat bij de klantenservice gemeld. In een brief werd mij uitgelegd dat ik kennelijk had aangegeven geen post meer te willen ontvangen. Via Mijn NS kon ik het aanpassen, de beschrijving van de handelingen klopte echter niet. Ik heb gebeld met de klantenservice. Uiteindelijk kwam ik er achter dat alles al goed was aangevinkt, in principe moest ik het tijdschrift dus ontvangen. Ik begreep dat het vrijdag 2 maart bezorgd zou moeten worden. Nog niets ontvangen. Via forum zie ik dat ik niet de enige ben met dit probleem. Zucht.
Heel vervelend, mariekewandel. Zou je mij een priv├ębericht willen sturen met je postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam en geboortedatum. Ik maak het dan graag voor je in orde.
Reputatie 1
Bedankt voor je snelle antwoord en aanbod. Zojuist via de chat mijn gegevens doorgegeven. Hopelijk komen de volgende afleveringen wel automatisch in de brievenbus. Want via forum en chat is wel een omweg.

Reageer