beantwoord

geen voucher ontvangen voor broodje van Dobben kroket (verlopen)

• 20 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 146 Bekeken

Heb dagje Amsterdam incl GVB en van Dobben kroket geboekt maar krijg geen voucher voor het broodje kroket...wat is het probleem. Treintickets incl GVB wel binnen gekregen..
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 20 oktober 2015, 18:44

Welkom op het NS Serviceforum Linda. Als het andersom was geweest had ik je kunnen helpen, maar de voucher voor het broodje kroket moet echt door de Spoordeelwinkel worden verstuurd. Je kan contact met hun opnemen. Heb je de oorspronkelijke mail goed doorgelezen? Ik meen namelijk dat je één mail krijgt met de couponcode voor het vervoer én de voucher voor de kroket.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Linda. Als het andersom was geweest had ik je kunnen helpen, maar de voucher voor het broodje kroket moet echt door de Spoordeelwinkel worden verstuurd. Je kan contact met hun opnemen. Heb je de oorspronkelijke mail goed doorgelezen? Ik meen namelijk dat je één mail krijgt met de couponcode voor het vervoer én de voucher voor de kroket.
De vouchers krijg je als bijlage in de eerste mail die je ontvangt direct na je bestelling in de Spoordeelwinkel. Als je die mail had gelezen, dan had je de voucher zeker gevonden.