beantwoord

Geen wincode

Gisteren een dagje uit geweest met een Kruidvat kaartje.
Vanmorgen wilde ik met de prijsvraag mee doen, maar het vakje waar de wincode zou moeten staan is leeg.
Ik dacht nog even dat het een kraslot was.
Maar ook met een stuiver kreeg ik geen code.
Bij kruidvat gemeld, maar die stuurt me hier naar toe.
Had nog best wel een extra kaartje willen winnen. ?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 26 maart 2018, 21:12

Update: Het heeft even geduurd, maar ik heb een nieuwe code kunnen regelen voor Mevr.Marie!

Voor de meelezers: Mochten er problemen zijn met de wincode van dit soort acties (code werkt niet of ontbreekt volledig), is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Dat gaat het snelste via 030-7515155, Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

13 reacties

Wees hier voorzichtig mee. Je moet persoonlijke gegevens afstaan in ruil voor een minimale kans wat te winnen.
Zijn je gegevens eenmaal in omloop bij bedrijven, (veel) spam zal zeker volgen en is maar moeilijk te stoppen.. ...
Nooit last van gehad met deze actie.
Goedemiddag Mevr.Marie. Ik kan zo snel niets terugvinden over deze specifieke actie met wincode. Gaat dit over deze Kruidvat actie?
Beste Stijn, je link verwijst naar een niet bestaande pagina.
Maar het gaat om de recente kruidvat actie die vorige dinsdag begonnen is.
Excuus, er zat inderdaad een fout in de link, nu werkt hij wel. Als ik je bericht goed begrijp gaat het ook om dezelfde actie. Ik heb even kort nagevraagd of wij reserve codes hebben, maar momenteel is dat onduidelijk. Er wordt in ieder geval voor mij naar gekeken, zou je mij een priv├ębericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'stuur bericht') met de volgende gegevens, zodat ik je op de hoogte kan houden: Volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres?
Ik kan de link www.ns.nl/Kruidvat niet openen om mijn wincode in te vullen
Goedenavond HansG020 en welkom op het NS Serviceforum!

Vreemd dat die pagina voor jou niet werkt, ik kan hem zonder problemen openen! Werkt deze misschien wel? Dat is waar de www.ns.nl/kruidvat pagina je naartoe doorverwijst.
Het lukte me inderdaad wel toen ik de link gemaakt in mijn bericht aantikte
Probleem dus opgelost
Prima! Bedankt voor de update 🙂
Goeiemorgen Stijn, ik heb een pb gestuurd.
Update: Het heeft even geduurd, maar ik heb een nieuwe code kunnen regelen voor Mevr.Marie!

Voor de meelezers: Mochten er problemen zijn met de wincode van dit soort acties (code werkt niet of ontbreekt volledig), is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Dat gaat het snelste via 030-7515155, Twitter of Facebook.
? ? bedankt Stijn!

Reageer