beantwoord

Gekochte NS dag tickets, ziek

• 16 maart 2018
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Hallo. Ik heb twee enkele kaartjes gekocht met datum. Een geldig voor vandaag (heen reis) een voor zondag (terug reis). Nu ben ik door ziekte en door doorverwijzen met spoed niet aan staat deze te gebruiken. Kan ik hier mijn geld voor terug vragen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 16 maart 2018, 13:18

Welkom op het Serviceforum, Zoë.

Vervelend dat je je tickets niet kan gebruiken :(

Een kaartje dat op het station aan het loket of bij de automaat is gekocht kan worden gerestitueerd aan het loket mits je deze binnen 30 minuten na aankoop inlevert. Uiteraard dien je het ticket dan in te leveren op hetzelfde station als waar je het ticket hebt gekocht. Indien de 30 minuten verstreken zijn kan je voor een kaartje dat gekocht is bij de automaat of aan het loket via onze Klantenservice restitutie aanvragen. Dit kan telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief), Live Chat, Facebook of Twitter.

Een E-ticket daarintegen kan niet worden ingeleverd en worden terugbetaald (zie voorwaarde 3.2).
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dat ligt eraan. Een ticket dat U in de automaat of aan het loket hebt gekocht kun U inleveren aan het loket. E-tickets en actiekaartjes kunnen niet worden ingewisseld..
Welkom op het Serviceforum, Zoë.

Vervelend dat je je tickets niet kan gebruiken :(

Een kaartje dat op het station aan het loket of bij de automaat is gekocht kan worden gerestitueerd aan het loket mits je deze binnen 30 minuten na aankoop inlevert. Uiteraard dien je het ticket dan in te leveren op hetzelfde station als waar je het ticket hebt gekocht. Indien de 30 minuten verstreken zijn kan je voor een kaartje dat gekocht is bij de automaat of aan het loket via onze Klantenservice restitutie aanvragen. Dit kan telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief), Live Chat, Facebook of Twitter.

Een E-ticket daarintegen kan niet worden ingeleverd en worden terugbetaald (zie voorwaarde 3.2).

Reageer