beantwoord

Geld terug bij niet gebruiken feestdagenticket


Ik heb een 1e klas feestdagenticket gekocht voor 31 januari en 1 januari. Nu ben ik helaas niet meer in de mogelijkheid om op 1 januari terug te reizen. Zou voor dit ticket (€9,50) mijn geld terug kunnen krijgen ?
icon

Beste antwoord door MoDe 1 januari 2019, 23:56

Volgens de voorwaarden wordt er geen restitutie gegeven bij e-tickets. Dit omdat er niet ingecheckt hoeft te worden met een e-ticket en er niet gecontroleerd kan worden of het e-ticket toch nog is/wordt gebruikt.
Er is geen mogelijkheid om het ticket ongeldig te maken. Mocht je het ticket nog niet geopend of gedownload hebben (maar omdat je de 31e wel gereisd hebt, zal hij wel gedownload zijn) dan zou je wel contact op kunnen nemen met de klantenservice https://www.ns.nl/klantenservice anders heeft het geen zin.

Bekijk origineel

3 reacties

Geld terug krijgen van reeds geopende e-tickets is helaas niet mogelijk. Dit omdat er niet kan worden vastgesteld of er mee gereisd is of nog zal worden gereisd.
Reputatie 5
Badge
Volgens de voorwaarden wordt er geen restitutie gegeven bij e-tickets. Dit omdat er niet ingecheckt hoeft te worden met een e-ticket en er niet gecontroleerd kan worden of het e-ticket toch nog is/wordt gebruikt.
Er is geen mogelijkheid om het ticket ongeldig te maken. Mocht je het ticket nog niet geopend of gedownload hebben (maar omdat je de 31e wel gereisd hebt, zal hij wel gedownload zijn) dan zou je wel contact op kunnen nemen met de klantenservice https://www.ns.nl/klantenservice anders heeft het geen zin.
Reputatie 7
Badge +2
Ik weet niet hoe het met deze actie zit maar veel actiekaartjes kunnen sowieso niet geroutineerd worden, ook niet als de pdf nog niet is geopend of als de couponcode überhaupt niet gebruikt is.

Reageer