beantwoord

geld terug bij onnodig bestelde e ticket

• 7 maart 2020
  • 10 reacties
  • 482 Bekeken

Heej ik heb een e ticket besteld om naar een afspraak te gaan maar die gaat niet meer door. Heb dus de ticket niet meer nodig, is het mogelijk om nog te annuleren en mijn geld terug te krijgen?

De reis stond gepland op 16 maart.

icon

Beste antwoord door Maxime NS 8 maart 2020, 12:47

Hallo Leon bouw, welkom op de NS Community. 

Zoals aangegeven kan er niets worden gedaan, tenzij het ticket nog niet is geopend. Onze klantenservice kan nakijken of dat het geval is. 

Bekijk origineel

10 reacties

Badge

Helaas voor u is een E-ticket welke geopend is niet meer te annuleren of aan te passen, dit conform de voorwaarden van een E-ticket.

Helaas voor u is een E-ticket welke geopend is niet meer te annuleren of aan te passen, dit conform de voorwaarden van een E-ticket.

Wat bedoeld u met geopend?

Reputatie 7
Badge +1

Geopend in de zin van. U heeft het E-ticket gedownload, geprint of in de app geladen.

Mocht u dat nog niet gedaan hebben dan kunt u via de klantenservice restitutie aanvragen uit coulance. Meestal wordt dit uitbetaald.

Hallo Leon bouw, welkom op de NS Community. 

Zoals aangegeven kan er niets worden gedaan, tenzij het ticket nog niet is geopend. Onze klantenservice kan nakijken of dat het geval is. 

Ik heb drie treinkaartjes besteld via de Kruidvat, maar met de Corona virus kunnen wij niet meer naar een dagje Rotterdam.  Dus graag ons geld terug. 3 treinkaartjes.  Want ik ben al 70 jaar…

Ik heb drie treinkaartjes besteld via de Kruidvat, maar met de Corona virus kunnen wij niet meer naar een dagje Rotterdam.  Dus graag ons geld terug. 3 treinkaartjes.  Want ik ben al 70 jaar…

HALLOO   Ik heb drie treinkaartjes besteld via de Kruidvat, maar met de Corona virus kunnen wij niet meer naar een dagje Rotterdam.  Dus graag ons geld terug. 3 treinkaartjes.  Want ik ben al 70 jaar…

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Dit is een reizigers-helpt-reizigersforum, dus we kunnen hier niets voor u doen.

Neem contact op met de NS Klantenservice (via Chat of 030 751 5155 of Facebook of Twitter). Of beter nog,met Kruidvat zelf, want via de NS kan je geen geld terug krijgen.

Reputatie 7
Badge +1

In dit centrale topic vind u meer informatie over het wijzigen en annuleren van tickets i.v.m het Corona virus.

Daarin staat:

Actietickets en tickets voor evenementen

Met de aankondiging van het kabinet dat evenementen met meer dan 100 deelnemers komen te vervallen zullen veel reizigers niet naar hun concert, beurs of ander evenement kunnen reizen met hun treinticket. In dat geval kunnen reizigers contact opnemen met onze Klantenservice en de situatie bespreken. Wederom geldt het verzoek om dit zover mogelijk via Chat of Sociale Media te laten verlopen.

Als een sidenote: Het is niet nodig om een bericht 3 keer te plaatsen. We snappen na 1 bericht ook uw vraag.

Reputatie 7
Badge +3

HALLOO   Ik heb drie treinkaartjes besteld via de Kruidvat, maar met de Corona virus kunnen wij niet meer naar een dagje Rotterdam.  Dus graag ons geld terug. 3 treinkaartjes.  Want ik ben al 70 jaar…

U heeft nu 3 berichten over de 3 treinkaartjes die u besteld heeft. Heeft u nog geen datum ingevuld op de kaartjes, dan kunt u misschien nog even wachten met invullen. De Kruidvat kaartjes zijn tot 13 april geldig, de Corona maatregelen tot 31 maart.

Heeft al data ingevuld dan kunt u het beste via Facebook Twitter of chat contact opnemen met NS klantenservice. Telefonisch kan ook, maar kan het langer duren voor u contact heeft.

Reageer