beantwoord

geld terug bij te laat ontvangen super daluren ticket

• 21 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 204 Bekeken

Afgelopen maandag via de voordeelwinkel een super dal uren ticket gekocht (19,95) voor twee personen.
Door een storing bij NS een foutieve email ontvangen (link naar de e-tickets ontbrak).
Gebeld met klantenservice, die gaven aan dat de juiste email later die dag zou worden verstuurd.
Om 11 uur nog geen mail ontvangen en zijn met onze OV chipkaart naar Amsterdam gereisd (2x 25,40)
Bij thuis komst zat de juiste mail in onze mailbox , maar veel te laat om er nog gebruik van te kunnen maken.

vraag : kunnen we ons geld terug krijgen (we hebben twee keer kosten gemaakt) , etickets zijn nooit opgehaald / gebruikt.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 30 oktober 2015, 13:23

Ik heb inmiddels TS kunnen compenseren voor extra gemaakte kosten.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Erik. Er was inderdaad gisteren een storing; vervelend dat dit jullie op deze wijze heeft getroffen. Zou je mij een privébericht willen sturen met NAW-gegevens, chipkaartnummers, mailadres & IBAN? Dan kijk ik alles na. Ik zie het bericht graag tegemoet.

Mochten er nog meelezers zijn die 21-10-2015 last hebben gehad van de e-ticket storing dan mogen die mij een privébericht sturen. Ik zal per situatie kijken welke actie ik kan ondernemen.
Ik heb inmiddels TS kunnen compenseren voor extra gemaakte kosten.

Reageer