beantwoord

Geld terug vanwege storing op de site op 6 november (verholpen)

  • 14 november 2015
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Ik had voor 6 november een groepsretour e-ticket naar van Utrecht naar Groningen gekocht. Toen ik de desbetreffende ochtend mijn e-ticket wilde printen had de site een storing. Toen ik contact opnam met de NS zeiden ze dat ik dan met mijn OV moest reizen en later het geld terug moest vragen. Het geld van de reis met mijn OV dus niet de groepsretour. Waar moet ik dit doen?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 15 november 2015, 17:47

Ik heb Pien inmiddels kunnen helpen middels een privébericht en heb restitutie toegekend.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum pienderksen. Goed dat je je meldt op ons forum. In een dergelijk geval kun je inderdaad meestal restitutie krijgen. Zou je middels een privébericht NAW-gegevens, IBAN, chipkaartnummer en mailadres (waarop het ticket besteld is) willen delen? Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,
Klaas-Jan
Ik heb Pien inmiddels kunnen helpen middels een privébericht en heb restitutie toegekend.

Reageer