beantwoord

Geld terug voor ongebruikte ticket

Ik heb zojuist via spoordeelwinkel een dagticket van 19 euro gekocht en vervolgens de verkeerde eindbestemming ingevoerd. (Dit komt omdat ik meestal naar Amsterdam reis, maar deze keer moest ik naar Venlo. Hierdoor heb ik dus Amsterdam ipv Venlo op mijn ticket neergezet.) Ik heb hierdoor een nieuw ticket gekocht, omdat ik nergens de optie 'wijzig ticket' zag staan. Hoe zou ik mijn geld voor de ticket, van mijn stad naar Amsterdam, terug kunnen krijgen? Ik ga hem niet gebruiken.
icon

Beste antwoord door Inge NS 15 oktober 2016, 13:53

Welkom op het forum juliaaaa,

Ik moet je er helaas in teleurstellen dat een e-ticket niet meer gerestitueerd of gewijzigd kan worden als je het e-ticket eenmaal hebt geopend. Dit i.v.m. de fraudegevoeligheid. Een nieuw e-ticket bestellen was in dit geval daarom ook je enige mogelijkheid.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes. Daar komt je vraag het het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum juliaaaa,

Ik moet je er helaas in teleurstellen dat een e-ticket niet meer gerestitueerd of gewijzigd kan worden als je het e-ticket eenmaal hebt geopend. Dit i.v.m. de fraudegevoeligheid. Een nieuw e-ticket bestellen was in dit geval daarom ook je enige mogelijkheid.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes. Daar komt je vraag het het beste tot zijn recht.

Reageer