Skip to main content

Hallo allemaal!

Ik wil deze week een "Dagje Uit" nemen van Bad Nieuweschans naar Utrecht.

Voor de terugreis wil ik gebruik maken van de laatste optie vanuit Utrecht (21:49).

Ik kom echter pas om 01:07 uur aan in Nieuweschans (vertrek uit Groningen om 00:23 uur).

Kan ik dan nog gebruik maken van de Dagkaart Daluren of moet ik de OV-chipkaart gebruiken?

Alvast bedankt!

Vervoerbewijzen met datum zijn geldig op de datum die erop vermeld staat en tot 4.00 uur de volgende ochtend. U kunt de Dagkaart dus nog gebruiken voor de hele terugreis.

Met welke treinkaart reist u?

Jongeren Dagkaart Dal is alleen geldig bij NS, tussen Groningen en Bad Nieuweschans rijdt Arriva waar deze kaart niet geldig is.

U moet dan bij Arriva inchecken (tussen Groningen en Bad Nieuweschans)

Mocht u 19 jaar of ouder zijn, dan is Abonnementen NS weekend vrij interessant voor deze reis. Na 1 maand dagelijks opzegbaar.

Reist u doordeweeks, dan is NS daluren abonnement goedkoper.

Spoordeelwinkel is geldig bij alle vervoerders.

Wist u dat u naar Leer (Ostfriesland) tegen Nederlandse tarief met OV chipkaart kunt reizen?

Volgens mij staat duidelijk dat het om een Dagje Uit gaat. Dat zal dan wel iets van de spoordeelwinkel zijn. En daar is de reis inbegrepen.

Hi FischiLee! Welkom bij de NS Community. 

Zoals ook Tochjo aan heeft gegeven zijn de e-tickets die je besteld voor een specifieke dag geldig tot 04:00 uur van de dag erop. Dit betekend dat als jij een e-ticket hebt besteld voor de reis op 12 december 2024 van Bad Nieuweschans naar Utrecht en retour, dat je dit ticket kunt gebruiken voor deze reis tot 04:00 uur op 13 december 2024. Meer informatie over de voorwaarden van e-tickets lees je hier

Reageer