beantwoord

Geldigheid kruidvatkaartje

• 11 februari 2019
  • 10 reacties
  • 151 Bekeken

Wij gaan op vrijdag 22 maart rond 14.00 uur met de trein naar Holland zingt Hazes in Amsterdam. Nou blijven wij daar overnachten. Ik vraag me af tot welk tijdstip wij dan terug kunnen reizen. Is een dag een datum of bedoeld men met een dag 24 uur.....dus tot de dag erna 14.00?
icon

Beste antwoord door Momo 11 februari 2019, 16:11

Je zou dan 2 dagkaarten moeten hebben.
Dan kun je beter 2 keer een enkele reis kopen bij Vakantieveilingen.
https://www.vakantieveilingen.nl/winstpakker.html
Bekijk origineel

10 reacties

Badge +3
Een treinkaartje is in Nederland geldig tot 04.00 uur in de nacht volgend op de reisdatum. Dus niet 24 uur van het moment dat gereisd wordt.
Reputatie 7
Badge +2
Een dag bij NS is de periode die begint om 0:00 en eindigt de volgende dag om 4:00.
Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Het kaartje is geldig op de gekozen datum tot 4:00 de ochtend erna (of laatste trein).

Let ook op dat je tussen 16:00-18:30 niet met het kaartje mag reizen, dus je moet zorgen dat je vóór 16:00 in Amsterdam bent (of 2½ uur ergens wachten dus voordat je verder mag).
Reputatie 7
Badge +3
Helaas zul je dan toch andere kaartjes moeten kopen. Een Kruidvat-kaart is geldig op de betreffende datum en dan tot 4.00 uur de volgende ochtend.
Reputatie 7
Badge +3
*zeiden zij allen in koor* 😃
Badge +3
Dat is beter dan dat we elkaar tegenspreken. 😋
Ok,dank je wel!
Dan heb ik dus niet zoveel aan een kruidvat kaartje of welke dagkaart dan ook...
Reputatie 7
Badge +2
Je zou dan 2 dagkaarten moeten hebben.
Dan kun je beter 2 keer een enkele reis kopen bij Vakantieveilingen.
https://www.vakantieveilingen.nl/winstpakker.html
Hoi YvonneGeurts, welkom bij onze Community!

Zoals Momo aangeeft, lijkt het mij in jouw geval het beste om twee enkele reizen aan te schaffen. Het ligt er natuurlijk wel aan vanaf welk station je vertrekt. Wat is het vertrekstation? Met die informatie kan ik je voorzien van het beste reisadvies.
Badge +3
Ik markeer het antwoord van @Momo gewoon als beste, want dat is 100% het beste om naar Amsterdam te reizen (mag ook in de middagspits op vr 22 maart) en een andere dag terug (na 9:00 reizen).

Reageer