beantwoord

Geldigheid meereiskaartje

• 16 augustus 2016
  • 25 reacties
  • 397 Bekeken

• Intercity
  • 10 reacties
mijn man (h.k. jongman) kreeg als abonnementhouders een mail met het bericht dat hij een meereiskaartje naar rotterdam kon kopen voor € 8,95, maar als we klikken op 'lees verder' komt een bericht 'de pagina is niet gevonden' te voorschijn. is de actie misschien afgelopen in onze vakantie? zo niet, dan graag spoedig bericht, omdat we wegens andere verplichtingen alleen de komende week nog kunnen reizen.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 17 augustus 2016, 11:14

Welkom op het NS Serviceforum Gon. De meereiskaart was te bestellen t/m 01.08.2016. Alweer meer dan twee weken geleden. Je kan dus geen gebruik meer maken van deze actie. Op de website van Spoordeelwinkel vind je wellicht nog andere aantrekkelijke acties.
Bekijk origineel

25 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Gon. De meereiskaart was te bestellen t/m 01.08.2016. Alweer meer dan twee weken geleden. Je kan dus geen gebruik meer maken van deze actie. Op de website van Spoordeelwinkel vind je wellicht nog andere aantrekkelijke acties.
O, wat vreemd. Toen ik vanmorgen belde met de klantenservice, werd mij verteld dat ik dit kaartje nog kon bestellen. Daarom heb ik intussen afspraken gemaakt die ik nu misschien moet afzeggen?
Jammer om dit te lezen. Misschien werd er aangenomen dat je het over een andere Meereiskaart had. Hopelijk vind je nog een leuke actie op bijv. www.spoordeelwinkel.nl
Nee, geen leuke actie meer voor ons. Rotterdam gaat dus niet door. Ik heb net eindeloos aan de telefoon gehangen met een tweede medewerker van de Klantenservice. Ik kreeg excuses voor de foute informatie (ik was heus wel duidelijk), maar verder wilde men niets doen. Het is blijkbaar niet interessant als een klant zich baseert op informatie van de verkoper zelf, afspraken maakt enz. Ik verwachtte eigenlijk wel wat meer dan een 'sorry', bijvoorbeeld een kortingscode waardoor ik toch goedkoop kon reizen. De meerdere wilde ook niet aan de telefoon komen. Een slechte beurt van NS naar mijn idee.
mijn man (h.k. jongman) kreeg als abonnementhouders een mail met het bericht dat hij een meereiskaartje naar rotterdam kon kopen voor € 8,95, maar als we klikken op 'lees verder' komt een bericht 'de pagina is niet gevonden' te voorschijn. is de actie misschien afgelopen in onze vakantie? zo niet, dan graag spoedig bericht, omdat we wegens andere verplichtingen alleen de komende week nog kunnen reizen.
Misschien kunt u nog ergens een gratis meereiskaartje scoren.

Daarnaast zijn er nog diverse andere, goedkope treinkaartjes, maar Het Beheer heeft aangegeven dat ik van dit forum wordt verwijderd, wanneer ik deze linkjes zou publiceren...
Mag u dan wèl vertellen waar ik een gratis meereiskaartje kan scoren?
Ik zou 'gewoon' het risico nemen om die linkjes te sturen. Doe maar naar *********@hotmail.com buiten dit forum om. Wie wil er tegenwoordig nog bij NS werken?
Mag u dan wèl vertellen waar ik een gratis meereiskaartje kan scoren?
Ik zou 'gewoon' het risico nemen om die linkjes te sturen. Doe maar naar *********** buiten dit forum om. Wie wil er tegenwoordig nog bij NS werken?

Mocht u ooit een interessante functie zien bij de NS en u besluit toch te reageren. Gebruik dan even een ander e-mailadres..
Ik heb vanwege de privacywetgeving je e-mailadres onherkenbaar gemaakt Gon.
Gon, erg vervelend dat dit zo is gelopen. Ik ga straks een weekje met vakantie maar ik wil graag kijken of ik nog iets voor je kan betekenen zodra ik terug ben. Zou je mij jouw gegevens willen sturen, maar ook de data waarop je met ons hebt gebeld? Dit kun je sturen naar forum@ns.nl.
Ik ga straks een weekje met vakantie
Fijne vakantie!
Ik ben vanaf donderdag 25 augustus ook even op vakantie. ik ben daarna (ca. 10 september) telefonisch bereikbaar op #####
Ik ben vanaf donderdag 25 augustus ook even op vakantie. ik ben daarna (ca. 10 september) telefonisch bereikbaar op **********.

U kunt tot een uur na plaatsing uw bericht aanpassen. Dit is een openbaar forum!

Even op het potloodje klikken rechts boven bij uw bericht.
Ik ben vanaf donderdag 25 augustus ook even op vakantie. ik ben daarna (ca. 10 september) telefonisch bereikbaar op xxxxxxxxxxx.
Gon,

Ik zou niet je telefoonnummer op dit openbare forum zetten!
Je hebt nog tot 19:20 uur de mogelijkheid om je telefoonnummer uit de reactie te verwijderen.
]Ik ben vanaf donderdag 25 augustus ook even op vakantie. ik ben daarna (ca. 10 september) telefonisch bereikbaar.
Gon,
Hoi Gon even je vorige bericht aanpassen. Klik in dat bericht even op het potloodje rechts boven en dan kun je de tekst aanpassen en weer opslaan.
ach, ik ben zo'n digibeet. ik zie echt geen potloodje rechts boven. alleen een vlaggetje en daar kan ik blijkbaar iets rapporteren. sorry voor het ongemak.
Reputatie 1
Vanaf morgen kunt u bij Albert Heijn NS dagkaarten voor maar €16 kopen. Iets voor u?
Bedankt voor de tip. Ik wist het al. Het gaat alleen niet helpen, want de gratis kaart van mijn man is geldig tot 31-8 en dan zijn we weg.
Het is erg vervelend dat mij door de klantenservice was verteld dat ik nog van dit aanbod gebruik kon maken, zodat ik afspraken heb gemaakt met die wetenschap. toen ik het later nogmaals probeerde via de link en het weer niet lukte, kreeg ik te horen dat de termijn inderdaad verlopen was. bij de klantenservice wilde men niets doen op de fout te herstellen of een ander ´goedmakertje´ te bieden voor de ontstane overlast.
sorry dat ik nu pas reageer+ wij waren met vakantie.
Hallo Gon, geen probleem. Heb je ook al een mail verzonden naar het adres wat Sivan aangeeft in het eerdere bericht?
Ik heb van Gon de gegevens gehad, waarvoor dank!

Ik zie bij jouw man geen registratie van een telefoongesprek. Wel zie ik dat wij op 16 augustus een e-mail van je hebben ontvangen, die wij op 25 augustus hebben beantwoord. Hierin geven we aan dat de kaart inderdaad tot en met 1 augustus te bestellen was.

Wil je een uitdraai van jouw telefoongesprek van 17 augustus sturen naar forum@ns.nl? Wij hebben namelijk geen registratie hiervan, en ik zoek dit gesprek graag alsnog op. Dan ga ik kijken of ik je alsnog een compensatie kan bieden.
Ik zou niet weten hoe ik een uitdraai van een telefoongesprek kan maken. Ik heb gebeld en heb daarbij mijn eigen naam genoemd (G.W. Faber). Ook zonder een bewijs te kunnen leveren, vertrouw ik erop dat u mij geloofd. Ik ben niet zo maar boos over een onheuse en foute bejegening.
Hoi Gon. Je kunt je telefoonrekening meesturen, en dan verberg je alle gesprekken die niet relevant zijn. Kan ook door er een foto van te maken, maar misschien heb je hem ook digitaal.

Uiteraard geloof ik je, maar ik wil graag uitzoeken waar dit is misgegaan, en waarom het gesprek niet is geregistreerd. Vanuit daar kan ik kijken welke mogelijkheden er zijn.
KPN geeft mij normaal gesproken geen gespecifeerde rekening. Ik heb net gekeken. Er staat één bedrag voor binnenlandse gesprekken. Het moet toch niet nodig zijn dat ik eerst een specificatie ga vragen?
Ik zou bijna weer boos worden (niet op u, begrijp me goed), maar daar is het ook te mooi weer voor. Ik ben te woord gestaan door een vrouwelijke medewerker (maar daar zullen er meer van zijn; ik weet haar naam niet meer). Zij moest een aantal keren overleggen met haar leidinggevende en kwam tenslotte terug met de mededeling dat er geen compensatie/goedmaken van de fout van haar collega, is zat. Toen ik vroeg of ik de leidinggevende kon spreken, moest ze weer overleggen en vertelde me dat dat niet kon. Natuurlijk had dat wèl gekund, maar die persoon had duidelijk geen zin in een gepsrek met mij. Kort daarop werd (door haar) de verbinding verbroken.
Ik zie inmiddels dat het gaat om de actie die in SPOOR stond en die via Eropuit naar vaste klanten is verstuurd. In beide gevallen staat vermeld tot wanneer de Meereiskaart te bestellen is. Wat we wel beter hadden kunnen doen, is vermelden dat de actie is verlopen zodra dit het geval is.

Omdat ik niet kan controleren op welk tijdstip je hebt gebeld (omdat je geen uitdraai kunt sturen), kan ik niet nagaan wat er tijdens het telefoongesprek is misgegaan. Ik vermoed echter dat er sprake is van miscommunicatie.

Ik kan je de Meereiskaart niet opnieuw aanbieden. In de huidige SPOOR zit ook weer een Meereiskaart, maar dit is naar Den Haag en misschien niet zo interessant voor jullie.

Omdat er geen extra kosten door jullie zijn gemaakt, kan ik helaas geen compensatie aanbieden. Ik kan ook niet controleren of de Meereiskaart wel of niet is gebruikt door jullie. Dit kan ik echter wel regelen als ik een uitdraai van de telefoonrekening krijg, omdat ik dan kan controleren of er iets is misgegaan. Ik kan me echter wel voorstellen dat zoiets vervelend is. Hopelijk komt dit niet nog eens voor. Excuses in ieder geval voor eventueel ongemak.

Reageer