beantwoord

Geldigheid na verzilvering

• 16 november 2019
  • 5 reacties
  • 120 Bekeken

Ik heb een Albert heijn couponcode gekocht voor een dagkaart. Als ik deze verzilver is die dan alleen de dag van verzilvering geldig of nog een periode erna totdat je hem een keer incheckt.

icon

Beste antwoord door MoDe 16 november 2019, 23:49

Bij verzilveren kies je voor de datum waarop je wilt gaan reizen. Het kaartje is na verzilvering alleen op die gekozen datum geldig. Je kunt de datum niet meer wijzigen als je de code eenmaal verzilverd hebt, dus wacht met verzilveren tot je zeker weet dat je op die dag/datum gaat reizen.

De code is eenmalig te gebruiken binnen de aangegeven geldigheid oer

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge

Alleen geldig op vermelde datum, en deze is daarna niet te wijzigen @Dslutter 

Dus na verzilvering als de aangegeven datum van de actie nog langer geldt kan ik hem nog bewaren als kaartje tot die datum @AbbeyRoad 

Reputatie 7
Badge

Als je hem verzilverd voor bv 17 november 2019 is hij alleen geldig voor 17 november 2019@Dslutter 

Zie ook de voorwaarden AH E-ticket.

Reputatie 7
Badge +3

Bij verzilveren kies je voor de datum waarop je wilt gaan reizen. Het kaartje is na verzilvering alleen op die gekozen datum geldig. Je kunt de datum niet meer wijzigen als je de code eenmaal verzilverd hebt, dus wacht met verzilveren tot je zeker weet dat je op die dag/datum gaat reizen.

De code is eenmalig te gebruiken binnen de aangegeven geldigheid oer

Reputatie 5

Het is een dagretoer, geen meerdaags retoer…………………..

Reageer