beantwoord

Geldigheid van de OV-Dagkaart (Primera) op de WSF en de SB 58.

• 22 september 2017
  • 9 reacties
  • 283 Bekeken

Reputatie 5
Badge
Hai,

Weet iemand ook of de Primera dagkaart ook geldig is op de WSF (Vlissingen-Breskens) en de SB58 (Nijmegen-Emmerich)??
Ik ben nogal nieuwsgierig! (Ik weet dat hij niet geldig is op de Waterbus)
GroeneRuiter
icon

Beste antwoord door Thom 22 september 2017, 20:06

Op het veer Vlissingen-Breskens kun je met je ov-chipkaart terecht. Het is aan boord inchecken en meteen weer uitchecken, dat laatste dus niet aan de overkant. Primera spreekt wel van vervoer binnen Nederland, dus ik vrees dat trajecten in het buitenland niet geldig zijn.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge
En ook vraag: is ie geldig op bus 20 Breda - Hulst, via Antwerpen? Daar geldt OV chip
Badge +3
Primera is dat een OV-dagkaart (dus inclusief bus/tram/metro)? Dan gaat dat prima in de bus lijkt me.

Veerdienst durf ik niet te zeggen. Ik vermoed van niet, of kan je met die WSF en SB58 normaal gesproken met je ov-chipkaart terecht? Dan denk ik van wel.
Reputatie 5
Badge
@Klant-Jac Het is ten eerste lijn 19 ipv 20. Ten tweede: Ja, hij is geldig op de lijn, maar pas vanaf 22 Oktober kan er ook met de OVC (dus de dagkaart ook) naar Antwerpen gereisd worden. Nu is het enkel nog voor ritten Breda-Hulst, niet voor Hulst-Antwerpen danwel Antwerpen-Breda.

@Robert B Op beide lijnen kan je met de OVC terecht. Dat kan ook op de Waterbus, maar daar is ie niet geldig heb ik op treinreiziger.nl gelezen.
Badge +3
Heb je toevallig Twitter? Hildebrand van @treinreiziger weet het denk ik wel, of zoekt het graag voor je uit. 🙂
Reputatie 7
Badge
Mooi... Aan zo'n kaart heb ik wat! Thx Groeneruiter Thx RobertB
Reputatie 7
Badge +4
Op het veer Vlissingen-Breskens kun je met je ov-chipkaart terecht. Het is aan boord inchecken en meteen weer uitchecken, dat laatste dus niet aan de overkant. Primera spreekt wel van vervoer binnen Nederland, dus ik vrees dat trajecten in het buitenland niet geldig zijn.
Reputatie 7
Badge
@Thom ik reis van Breda naar Hulst. Ik kan me a!leen vergissen en stap een halte te vroeg uit. Maar daar vermaak ik mewel 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Het is altijd zaak je te vergewissen 😉
Reputatie 5
Badge
@Klant_Jac Vanaf de 22e oktober kan je ook gewoon uitchecken ipv 'per ongeluk' een halte te vroeg uitstappen. 😛

Reageer