beantwoord

geldigheidsduur treinkaartjes Actie van de Dag

• 21 juni 2020
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

Ik heb afgelopen Maart 2020 2x2 enkele reis treinkaartjes gekocht via Actie van de Dag. Ze zijn geldig tot 30 Juni maar ik kan ze door Corona nog niet verzilveren. Is de geldigheid van deze kaartjes/coupon codes ook verlengd tot 31 December 2020?

icon

Beste antwoord door Maxime NS 21 juni 2020, 13:34

Hallo CornelieDerks, welkom op de NS Community.

Als het goed is is de geldigheid van je code inderdaad ook verlengd tot en met 31-12-2020. Als je bij het verzilveren kijkt, kan je dan ook een datum kiezen na 30 juni (je kan maximaal een maand de toekomst in als het goed is)? Via onze klantenservice kunnen ze je vertellen tot en met wanneer de code te gebruiken is, maar ik wil het ook wel even snel voor je nakijken. Je mag mij hiervoor een privébericht sturen. 

Edit: Code gecheckt en inderdaad geldig tot en met 31-12-2020.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Alleen de kruidvattickets staan specifiek genoemd als automatisch verlengd. Ik vermoed dus dat dat voor actievandedag niet geld. In dit geval kun je het best contact opnemen met de klantenservice voor een passende oplossing.

Hallo CornelieDerks, welkom op de NS Community.

Als het goed is is de geldigheid van je code inderdaad ook verlengd tot en met 31-12-2020. Als je bij het verzilveren kijkt, kan je dan ook een datum kiezen na 30 juni (je kan maximaal een maand de toekomst in als het goed is)? Via onze klantenservice kunnen ze je vertellen tot en met wanneer de code te gebruiken is, maar ik wil het ook wel even snel voor je nakijken. Je mag mij hiervoor een privébericht sturen. 

Edit: Code gecheckt en inderdaad geldig tot en met 31-12-2020.

Reageer