beantwoord

Gratis 1e klas valentijns code

• 14 februari 2017
  • 7 reacties
  • 260 Bekeken

Kan mijn vriendin mijn eerste klas codes ook gebruiken zij heeft ook wel en verder procentkorting kaart
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 14 februari 2017, 14:07

Het bovenstaande lijstje klopt ja. Is afkomstig van een klantenservice medewerkster.

De valentijnsupgrade is overduidelijk een actie en bij de actiekaartjes/spoordeelwinkel/abonnementhoudersacties wordt altijd expliciet vermeldt dat die kaartjes niet geldig zijn in combinatie met andere acties.

@Davert: Deze valentijnscodes krijg je alleen wanneer je je aangemeld hebt voor NS Extra. Andere acties zoals de dagkaart, meereiskaart of Spoor magazine krijg je af en toe wanneer je NS toestemming geeft om je post, e-mail en telefoon te benaderen met aanbiedingen. Dus is de vraag of dat bij je vriendin wel juist ingesteld is.
Zij mag jouw codes overigens ook gewoon gebruiken en kan het e-ticket dan op haar naam zetten.
Bekijk origineel

7 reacties

Maar zij krijgt nooit Die codes op een of andere manier e-mail heel vervelend
Ik ga proberen kort en krachtig de vragen te beantwoorden.

Geldig met een studenten OV -> Ja
Geldig met een keuzedag -> Ja
Geldig met een vervoerbewijs -> Ja
Geldig met een NS abonnement -> Ja
Geldig met een actie kaartje -> Nee (blokker, kruidvat en etc.)
Geldig met een actie uit de spoordeelwinkel -> Nee
Mag je het kaartje weggeven -> Ja
Upgrade hele dag geldig -> Ja

Als ik iets vergeet, sorry! Vraag het dan alsnog :)
Klopt dit?
Heb ik gehoord, maar volgens Yvonne (NS moderator) niet...
Zie ook dit topic: https://forum.ns.nl/ns-extra-35/ns-extra-valentijnsmodule-32184/index2.html
Reputatie 4
Badge
Het bovenstaande lijstje klopt ja. Is afkomstig van een klantenservice medewerkster.

De valentijnsupgrade is overduidelijk een actie en bij de actiekaartjes/spoordeelwinkel/abonnementhoudersacties wordt altijd expliciet vermeldt dat die kaartjes niet geldig zijn in combinatie met andere acties.

@Davert: Deze valentijnscodes krijg je alleen wanneer je je aangemeld hebt voor NS Extra. Andere acties zoals de dagkaart, meereiskaart of Spoor magazine krijg je af en toe wanneer je NS toestemming geeft om je post, e-mail en telefoon te benaderen met aanbiedingen. Dus is de vraag of dat bij je vriendin wel juist ingesteld is.
Zij mag jouw codes overigens ook gewoon gebruiken en kan het e-ticket dan op haar naam zetten.
Badge +3
Voor de volledigheid: het bericht van Gert-Jan G is niet geheel juist. Voor de vraag van davert is het niet van belang, maar het Valentijnscadeau is wel geldig in combinatie met actiekaartjes.
Reputatie 7
Wat Tochjo hier aangeeft is juist, het topic is aangepast.

Reageer