beantwoord

gratis attentie vanwege ongemak? dat krijg ik niet

  • 13 november 2016
  • 1 reactie
  • 190 Bekeken

Vanwege overlast op mijn reistraject kreeg ik een link en code om een gratis attentie te ontvangen. Het activeren lukt niet. En de vorige keren ook al niet. kan dat veranderd worden?
icon

Beste antwoord door Charon NS 14 november 2016, 08:56

Beste Annemiek DH, welkom op het serviceforum!

Vervelend dat het verzilveren niet lukt. Ik adviseer je om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice (030-7515155) of ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook. Op deze manier kan één van mijn collega's je direct verder helpen en bekijken waarom je code niet werkt. Via al deze kanalen zijn we 24 uur per dag te bereiken. Laat je weten wanneer het opgelost is?
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Beste Annemiek DH, welkom op het serviceforum!

Vervelend dat het verzilveren niet lukt. Ik adviseer je om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice (030-7515155) of ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook. Op deze manier kan één van mijn collega's je direct verder helpen en bekijken waarom je code niet werkt. Via al deze kanalen zijn we 24 uur per dag te bereiken. Laat je weten wanneer het opgelost is?

Reageer