beantwoord

Gratis coupon: wat kan ik ermee??

• 30 september 2015
  • 7 reacties
  • 277 Bekeken

Op 28 september kreeg ik van NS een email waarin mij 2 gratis coupons worden aangeboden. Er staat: "U maakt veel gebruik van uw Traject Vrij abonnement (...) Als blijk van waardering sturen we u daarom 2 gratis dagkaartjes voor in een weekend in oktober, november of december 2015.". Het is mij niet duidelijk wat ik precies met die coupon kan. Ook uit de pagina waarop je de coupon kunt 'verzilveren' staat niets. Ik vraag mij bijvoorbeeld 2 dingen af: 1. Moet ik persoonlijk samenreizen met de persoon die de coupon uiteindelijk gaat gebruiken, of mag die persoon ook alleen emt de coupon op stap? 2. Geeft de coupon recht op gratis reizen in heel Nederland, of alleen op het traject waarvoor ik een Traject Vrij abo heb? 3. Blijft de coupon de hele dag geldig en kan men er dus meerdere bestemmingen mee bereiden of retour reizen, of geldt het als een enkeltje?

Opheldering zou fijn zijn.
Hartelijk dank!
icon

Beste antwoord door Sivan NS 4 december 2015, 16:12

De e-mail is gecontroleerd. De afzender is mail@ezine.ns.nl en dit e-mailadres is van ons. Excuses voor de verwarring.
Bekijk origineel

7 reacties

Hallo martijnhendrikx, welkom op het NS serviceforum, ik kan de actie en code wel even voor je controleren als je dit niet vertrouwd. Dan zou ik ook meer informatie over de geldigheid en details kunnen geven. Zou je mij een priv├ębericht willen sturen met een printscreen van de e-mail en je NAW gegevens?
Reputatie 1
Badge
Check eerst zelf eens heel precies de afzender van die mail-NS zal zelf ongetwijfeld wel weten of er een dgl. actie loopt op het moment-kans op phishing lijk mij wel erg groot. Of-als je heel goed bent in NL-of er geen vremde spel/taalfouten inzitten, daar kan NS prat op gaan dat ze die vrijwel nooit de deur laat uitgaan.
Zelf ontvang ik nogal eens mails over dagkaarten-maar op een mailadres die ik allang niet meer gebruik voor serieuze zaken en maar af en toe nog eens open-zal wel gehackt zijn ooit.
Ik heb nog geen gegevens ontvangen van je martijnhendrikx, ik ga er (nadat ik wat navraag heb gedaan) van uit dat deze e-mail niet afkomstig is van ons. Heb je hier verder nog iets van gehoord of worden deze e-mail door iemand anders herkend? Wij krijgen deze zaken graag onder ogen zodat we actie kunnen ondernemen.
het betreft een mail van NS-Zakelijk.

zie de bijlage.

toch een vreemde reactie van een NS moderator!!
" ik ga er (nadat ik wat navraag heb gedaan) van uit dat deze e-mail niet afkomstig is van ons." :? :?
graag mijn bijlage verwijderen? bedankt.
Je bijlage heb ik verwijderd. Wil je mij de e-mail nasturen? Dan kan ik het goed laten uitzoeken. Dit mag naar forum@ns.nl.
De e-mail is gecontroleerd. De afzender is mail@ezine.ns.nl en dit e-mailadres is van ons. Excuses voor de verwarring.

Reageer