beantwoord

Gratis dagkaart maar advies om niet te reizen.....

• 11 december 2017
  • 12 reacties
  • 261 Bekeken

Reputatie 3
Voor afgelopen zondag 10 dec kreeg ik een gratis dagkaart van NS met als suggestie om zo kennis te maken met de nieuwe dienstregeling.
Een heel aardig gebaar natuurlijk, maar helaas werd er in de media geadviseerd om vooral thuis te blijven als reizen niet echt noodzakelijk is.
Kortom ik heb er geen gebruik van kunnen maken.
Mijn vraag is of dit aanbod verlengt kan worden of is het jammer maar helaas?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 11 december 2017, 17:32

Als je geen gebruik van je vervoerbewijs hebt kunnen maken kun je contact opnemen met de klantenservice via Twitter (DM) of Facebook (Messenger). Er zal per geval bekeken worden of er coulance toegepast kan worden.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is een beetje dubbel. Als het een e-ticket was, vrees ik dat het niet lukt. U kunt als de drukte bij Klantenservice afgenomen is, het natuurlijk voorleggen.

Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Het zat helaas niet mee, Ton1961. Deze actie was helaas alleen gisteren geldig en het is nog niet duidelijk wat wij hiermee zullen doen. Ik ga er achteraan en hou je hier op de hoogte.
Reputatie 3
Dank jullie beiden voor de snelle respons. Ik denk dat velen met mij er geen gebruik van gemaakt hebben ivm de weersomstandigheden.
Dat is ook de reden waarom ik dit heb uitgezet 🙂
ik kreeg ook een mail van dit adres: nieuws@mails.nieuws-nederland.com voor twee kaarten, is spam volgens mij want na invullen mailadres kreeg ik 5 spammailtjes
ik kreeg ook een mail van dit adres: nieuws@mails.nieuws-nederland.com voor twee kaarten, is spam volgens mij want na invullen mailadres kreeg ik 5 spammailtjes en werd ik doorgelinket naar een wedstrijd
Reputatie 3
ik kreeg ook een mail van dit adres: nieuws@mails.nieuws-nederland.com voor twee kaarten, is spam volgens mij want na invullen mailadres kreeg ik 5 spammailtjes en werd ik doorgelinket naar een wedstrijd
Het bericht aan mij was geen spam; afkomstig van NS Extra en kon de bestelling ophalen aan de automaat.
Reputatie 6
Ik heb er ook geen gebruik van kunnen maken. Ik had een eerste klas upgrade en bewust met de trein heen gegaan zodat ik zondag weer naar huis kon. Er reed alleen niets meer na 19.00 bij Uitgeest en ben dus nooit thuis gekomen én de upgrade niet gebruikt. Mijn reis gedwongen uitgesteld en helaas dus iets ook misgelopen.
Als je geen gebruik van je vervoerbewijs hebt kunnen maken kun je contact opnemen met de klantenservice via Twitter (DM) of Facebook (Messenger). Er zal per geval bekeken worden of er coulance toegepast kan worden.
Reputatie 7
Badge +3
Alweer een NS-extra actie, waarbij ik werd uitgesloten....
Ik heb je account even onder de loep genomen, MoDe. Ik heb het probleem doorgezet en hoop snel een reactie te krijgen. Ik stuur je een privébericht als ik meer weet.
Reputatie 3
Nog even een terugkoppeling van mijn kant. Heb via FB contact opgenomen met NS. Situatie uitgelegd en kreeg als antwoord dat ik geen NS extra lid ben. Dat is natuurlijk vreemd want de gratis dagkaart had ik juist gekregen omdat ik NS extra lid ben. Als "coulance" een eerste klas upgrade. Ben maar niet verder in discussie gegaan, maar het is wel een teleurstellende reactie waaruit ook nog eens blijkt dat men de administratie niet op orde heeft. Wellicht hebben andere leden meer geluk.

Reageer