beantwoord

Gratis dagkaart voor weekend

• 28 november 2017
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

Reputatie 2
Ik kreeg vandaag tot mijn verrassing een gratis dagkaart gemaild voor een reis in het weekend.
Ik heb daar twee vragen over.
1. Kan ik de dagkaart aan iemand anders geven, bijvoorbeeld door het mailtje door te mailen? Ik wil graag met iemand samenreizen op de dag dat ik zelf een gratis keuzedag heb. Deze persoon vertrekt vanuit een andere plaats.
2. Wat is de geldigheid? M.a.w. tot wanneer kan de dagkaart verzilverd worden en tot wanneer kan ermee worden gereisd? In de mail zie ik niets daarover staan en de button 'verzilveren' wil ik niet aanklikken (vanwege 1).

Dank voor jullie antwoord. ?

P.S. Mailtje afkomstig van mail@ezine.ns.nl
icon

Beste antwoord door Thomas NS 29 november 2017, 20:46

Update: Dit betreft inderdaad een authentieke e-mail met een actie aanbod vanuit ons.
mail@ezine.ns.nl is een e-mailadres voor acties en reclame vanuit NS.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik kreeg vandaag tot mijn verrassing een gratis dagkaart gemaild voor een reis in het weekend.
Ik heb daar twee vragen over.
1. Kan ik de dagkaart aan iemand anders geven, bijvoorbeeld door het mailtje door te mailen? Ik wil graag met iemand samenreizen op de dag dat ik zelf een gratis keuzedag heb.
2. Wat is de geldigheid? M.a.w. tot wanneer kan de dagkaart verzilverd worden en tot wanneer kan ermee worden gereisd? In de mail zie ik niets daarover staan en de button 'verzilveren' wil ik niet aanklikken (vanwege 1).

Dank voor jullie antwoord. ?

Zou voor de zekerheid wel eventjes reply drukken en dan kijken als het echt afkomstig is van de ns.
Kan ook zo maar een phishing email zijn.
Reputatie 2

Zou voor de zekerheid wel eventjes reply drukken en dan kijken als het echt afkomstig is van de ns.
Kan ook zo maar een phishing email zijn.

Dank. Goeie tip. Het mailtje lijkt authentiek.
Hallo Cassanda,

Je kunt hier controleren of het e-mailadres authentiek is. Wat betreft de voorwaarden van het product, is het voor mij wat lastig inschatten. Van welke actie is dit aanbod afkomstig en heb je wellicht een link naar de voorwaarden voor me?
Reputatie 7
Update: Dit betreft inderdaad een authentieke e-mail met een actie aanbod vanuit ons.
mail@ezine.ns.nl is een e-mailadres voor acties en reclame vanuit NS.

Reageer