beantwoord

gratis kaarten

• 10 december 2015
  • 2 reacties
  • 356 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb een mail gehad met de mededeling alsdat er 2 kaarten voor mij klaar liggen ik moest dat klikken op bevesteging. dat heb ik gedaan maar er gebeurd niets.
icon

Beste antwoord door Tochjo 10 december 2015, 22:06

U geeft weinig informatie over de precieze inhoud van de mail en de afzender ervan, maar u moet er rekening mee houden dat de mail niet door NS verstuurd is. Op dit moment zijn er valse e-mails in omloop waarbij reizigers worden overgehaald hun mobiele nummer te geven in ruil voor gratis dagkaarten. Helaas zijn er geen gratis dagkaarten en zitten reizigers vervolgens vast aan een abonnementsdienst die hen per bericht enkele euro's kost.

Voor meer infomatie kunt u dit topic doorlezen.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U geeft weinig informatie over de precieze inhoud van de mail en de afzender ervan, maar u moet er rekening mee houden dat de mail niet door NS verstuurd is. Op dit moment zijn er valse e-mails in omloop waarbij reizigers worden overgehaald hun mobiele nummer te geven in ruil voor gratis dagkaarten. Helaas zijn er geen gratis dagkaarten en zitten reizigers vervolgens vast aan een abonnementsdienst die hen per bericht enkele euro's kost.

Voor meer infomatie kunt u dit topic doorlezen.
Hoi Fenny. Zou je ons iets meer informatie kunnen geven? We helpen je graag en zoals Tochjo al meldt, willen we voorkomen dat je ten onrechte je gegevens geeft via een phishing-mail.

Reageer